marți, 14 aprilie 2015

CCR ! CURTEA CONSTITUŢIONALĂ A ROMÂNIEI !

                                                                  Noapte de 7 - 8 Aprilie, ora 1,55 !

                                                         Dragii mei, 

În această noapte dragilor, când abia mă băgasem în pat, aud ceva uluitor despre CURTEA  CONSTITUŢIONALĂ A  ROMÂNIEI.
Ceea ce am auzit, nu voi reproduce aici, adică acel Citat!
Dacă aş face aşa ceva, mâine cred că nu ar mai avea cine să scrie pe Blog. 
Vă voi spune dragilor, că a noastra CURTE  CONSTITUŢIONALĂ, se va cutremura din temelii, asa cum s-a cutremurat si POLITICA  ROMÂNIEI,cu atâtea hoţii si arestări preventive la nivel înalt.  
Cuvintele pe care le-am auzit, stau la mine în caietul meu de suflet.  Atunci când CCR-ul va fi ca pe cărbuni aprinşi, atunci le voi scoate.
Până atunci însă, aşteptam ca să vedem ce se va întâmpla în timp.
                                      Cu dragoste, Maria.   
                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu