miercuri, 22 aprilie 2015

CU SUFLETUL , CÂNTAM ÎN CER ÎMPREUNĂ CU ÎNGERII LUI DUMNEZEU !


                                            22 Aprilie  2015, ora 7,30 dimineaţa !

                                            Hristos  a  Înviat, dragii mei !

Astăzi dimineaţă dragilor, ceva minunat mi s-a întâmplat.
Desi cu trupul dormeam, sufletul meu era sus în Cer ,îmi auzeam propriul glas cântând împreună cu Îngerii Domnului, dumnezeiescul Cântec ,în cinstea Maicii Domnului :

                 ÎNGERUL  A  STRIGAT !
                     Buna Vestire - împlinirea proorociilor veterotestamentare
 
Iată versurile acestui dumnezeiesc Cântec religios :

Îngerul a strigat,
Către Cea plină de Daruri, 
„Curată Fecioară, bucură-te!
Si iarasi zic, bucură-te!
Ca Fiul tău a înviat a treia zi din groapă.”
Luminează-te, luminează-te, noule Ierusalime
Ca Slava Domnului peste tine a răsărit!
Saltă acum si te bucură Sioane,
Iară tu, curată Născătoare de Dumnezeu
Veseleste-te întru Invierea Celui născut al tău.”
Iară acum dragilor, iată şi cântarea dumnezeiască :


Îngerul a strigat către cea plină de dar: Curată Fecioară, bucură-te; și iarăși zic, bucură-te, că Fiul tău a înviat a treia zi din mormânt și pe morți i-a î...
Deci ,eram în Cerul din Cer ,în care cântam cu sufletul acest sfânt si dumnezeiesc Cântec. 
Când am revenit în trup, am tresaltat puternic pe pat, m-am trezit si încă mai auzeam Cântecul Îngerilor din Cerul Lui Dumnezeu, care a coborât foarte aproape de Pământ. Am întors capul spre fereastră, dar nu am deschis ochii. Eram uimita, de ceea ce traisem cu doar câteva clipe înainte.
Şi aşa cu ochii închişi fiind, văd dragii mei în camera mea, în mijlocul camerei, un CURCUBEU adevărat.
Era un Cer de noapte în camera mea, şi pe acest CER coborât din Cerul  Lui Dumnezeu, vedeam un CURCUBEU stralucitor, asa cum îl vedem noi în zilele de vara ,după o ploaie caldă.    
  .
Cerul de noapte al LUI  DUMNEZEU, era în mijlocul camerei mele, iar CURCUBEUL, era intins ca un semicerc  de la un perete la altul, al lăţimii camerei mele, fiind si el foarte lat, si cu multe culori dumnezeiesti de frumoase şi orbitor de stralucitoare.
Totul a mai durat circa 5 - 6 secunde, după care , Curcubeul şi Cerul  Lui Dumnezeu ,au disparut din camera mea,  iar eu am deschis ochii, si cu lacrimi de bucurie am notat totul in caietul de suflet; iar acum dragii mei, cu multă dragoste sufletească am scris aici pe Blog, si pentru voi cititorii fideli ai acestui Blog, si nu numai. 
                
                                     Buna Vestire, cea mai veche sărbătoare a Maicii Domnului
Dragii mei, să cântăm împreună acest dumnezeiesc Cântec :ÎNGERUL  A  STRIGAT, si astfel să ajungem cu inima si cu sufletul la MAICA  LUI  DUMNEZEU şi la MÂNTUITORUL  IISUS  HRISTOS, cărora Li se cuvine toata cinstea, slava şi închinarea, acum şi pururea şi-n vecii vecilor AMIN ! 
                                 Cu dragoste, Maria. 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu