vineri, 24 aprilie 2015

O ALTĂ EXPLOZIE URIASĂ , CA LA O CENTRALA NUCLEARĂ !

   
                                        24  Aprilie 2015, ora 9,15 dimineaţa !

                                                                Dragii mei, 

În această dimineaţă, în timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului, singură în cămăruţa mea de suflet, văd dragii mei, spre Nord, ceva uluitor.
Cum mă rugam eu in camera mea, cu faţa la Răsărit, simt fraţilor că se intoarce Pământul cu mine, si astfel, sunt acum cu faţa la NORD, si văd o constructie precum cea a unei CENTRALE  NUCLEARE !
Ca aceasta de mai jos, din a căror furnale iesea un fum dens si alb.
               
     Nuclear_Power_Plant_2_by_Dracoart_Stock ..

Dar brusc se intâmplă ceva,căci de la un furnal care era primul dinspre mine, iese acum foc şi fum negru dens, ce se intinde până la CER.
Ca în poza aceasta :

    Japonia a cerut ajutor internaţional din cauza riscului iminent de ...  ..
Era cutremurător ceea ce vedeam dragii mei. Furnalul  înalt şi fumul negru şi gros , inalt de cativa metri, făcuse întuneric in jurul acestui spatiu, in care a izbucnit acest INCENDIU urias.
Dragii mei, din nefericire,vom auzi de O  EXPLOZIE  MARE, la o astfel de Centrala, care va pune in pericol viaţa  oamenilor din împrejurimi, precum si a celor care locuiesc ,mai la distanţă de locul cu pricina.
Daca PLANETA  PĂMÂNT şi locuitorii ei suferă, atunci este numai din cauza Omului !
Din păcate, Oamenii sunt aceia care ,se autodistrug cu noile tehnologii ale zilelor noastre.
                                               Cu dragoste, Maria.   
                                                                                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu