miercuri, 1 aprilie 2015

UN VAL URIAŞ DE APĂ MÂLOASĂ , VA ACOPERI PĂMÂNTUL LA SUD - EST !

                                                          31  Martie 2015, ora 8,00 dimineaţa !
                                                       Dragii mei, 

În această dimineaţă, tot in timpul Rugăciunii, văd în faţa  mea , spre Sud - Est, O  Apă  uriaşă, ca un val ce s-a rupt în două, si se revărsa pe Pământ. 
Venea la vale, ca dintre doi munti, asa avea forma Apa  mâloasă.
Ca o covată, luase forma acest VAL  urias de apă mâloasa. 

tsunami de Itaparica nas proximidades de Aratubatsunami de Itaparica nas proximidades de Aratuba.
Dragii mei, din păcate vom auzi de acest Dezastru, ca la un TSUNAMI !
Unde anume se va produce Dezastrul ,şi când va avea loc, eu nu stiu a vă spune.
Cert este că, aşa va fi precum mi s-a arătat.
DOAMNE , iartă-ne  si  ne păzeste pe toti !
                                                                             Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu