vineri, 3 aprilie 2015

MESAJUL LUI DUMNEZEU , SCRIS PE CER !!!

                                             Seară de 30 Martie 2015, ora 21, 20 !

                                                                        Dragii mei, 

În această seară senină, fără niciun norişor cât de mic, eram în grădina casei mele, si încă mai săpam la lumina Cerului  senin, precum si la lumina electrica de la stâlp.
La un moment dat fratilor, ridic privirea de jos, şi privesc spe Cer, rugandu-mă în gândul meu.
Văd Cerul de  început de noapte, senin si fara nici măcar o pată de nor, pe el.
Dar în faţa mea, aşa cum priveam liber la Bolta Cerească, DUMNEZEU  mi-a lăsat un MESAJ. 

                          cer senin.
Vedeam scris pe Cer, două  litere:

             Bijuteriile imparatesei Eugenie a Frantei (1826-1920).      H...m !"

Dragii mei, litera  mic de mână avea culoarea fagurelui de miere, si se intindea mult pe Bolta Cerească.
În faţa literei m, legat de literă ,se  afla litera H mare de tipar, care se întindea tot pe o suprafaţă mai mare, si avea tot culoarea fagurelui de miere.
Mai la distanţă de litera H, în faţa literei H, văd O Coroană Împărătească, ca din aur.
Era Coroana  Lui Iisus Hristos, în faţa literei  H, care înseamnă ,Hristos.
Priveam Cerul dragii mei, şi nu-mi venea a crede ceea ce vedeam scris de o forţă divină.
Pe Cer nu era absolut nicio pată, nicio umbra de nor cât de mic, ci numai aceste trei semne: H...m , precum si Coroana Lui Iisus Hristos.
Litera m mic de mână, vine de la Maria, care este şi numele meu.
Faptul că m ,era mic de mână, este că ,si eu mă consider mică de tot aici pe Pământ între oameni ,  slujind Domnului ,prin ceea ce fac cu Voia Sa;  atât de mică...., cât un fir de nisip la picioarele Lui Iisus Hristos.  
Priveam în jurul  meu Bolta Cerească, ca să vad daca nu cumva erau nori pe undeva, şi...nu erau! 
Am plâns de bucurie si de fericire, văzând numele meu, legat de numele Lui  Iisus  Hristos.
                            Acatistul către Domnul nostru Iisus Hristos - Spor în toate
Am privit acestea circa 2 minute, după care totul a disparut in mod tainic, iar Cerul a devenit normal, ca de noapte, cu nori mai mari sau mai mici si de toate nuantele de albastru.
Dragii mei, nu voi putea niciodată ca sa-I multumesc LUI  DUMNEZEU, pentru DARUL cu, care m-a înzestrat, şi pe care DAR, îl împart cu mare dragoste sufletească ,cu voi Semenii şi Prietenii mei .
Dragilor , orice nelămurire ,orice necaz si suferinţă, îşi găsesc dezlegarea si alinarea, la IISUS  HRISTOS şi MAICA  DOMNULUI; numai să ne rugam ,şi să ne descărcam sufletul si inima ,de tot ce ne apasă.  
Aşa să ne ajute Bunul Dumnezeu şi Măicuţa Domnului , Amin.
                             Cu dragoste, Maria.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu