marți, 21 aprilie 2015

UN ACCIDENT , URMAT DE UN INCENDIU EXTREM DE MARE !

                                                Noapte de 20 -21 Aprilie 2015, ora 0,50  !

                                          Dragii mei, 

În timp ce scriam la articolul anterior, aud un glas care spune cu repeziciune aşa :

                 "Un accident  a devastat  totul !"

Şi văd dragilor, ca şi cum aş fi avut un ochi şi la ceafă, văd spre Est, un vârf de munte (sau deal mai mare ),în care pământul luase formă ca de Piramide.
  Sommerreisetipp - die bosnischen Pyramiden bei Visoko.fie un foc de avertizare, dar s-a transformat in cel mai mare incendiu ....

 Un incendiu puternic a izbucnit duminica dupa-amiaza pe Varful Magura ...
Printre aceste "Piramide "de pe munte, sau de pe un deal mai mare ,ardea neîncetat un foc extrem de puternic. Focul părea că este întreţinut de la Pământ. 
Glasul îmi spune din nou :
                   "Un accident  a  devastat  totul !
                Un accident  a  devastat  totul !"
Şi văd incendiul extrem de violent ,cum se extinde şerpuit ,printre acele  unghiuri de pe munte.
Dragii mei, din nefericire vom auzi de un accident ,urmat de un Incendiu devastator.
Unde anume si când, eu nu stiu a vă spune.
Dar ceea ce mi s-a arătat, stiu ca asa va fi.
Ce fel de accident,iarăşi nu stiu a vă spune.
Dar, sa ne rugam la BUNUL DUMNEZEU şi la MAICA  DOMNULUI dragii mei, ca să nu fie si pierderi de vieţi omenesti.  
                           Cu dragoste, Maria.     
                                     

2 comentarii:

  1. piramidele de acest gen se gasesc in Bosnia

    RăspundețiȘtergere
  2. Cutremurator ! Din nou CERNOBÂL !
    Un incendiu de vegetaţie se extinde spre centrala...
    www.time3.ro/c/2be61cc650/ucraina-incendiu-de-padure... Cached
    Un incendiu de padure puternic care a izbucnit in nordul Ucrainei ameninta marti sa se extinda in directia centralei nucleara abandonate de la Cernobil, ...

    RăspundețiȘtergere