duminică, 26 aprilie 2015

TREI OZN - URI URIAŞE PE CERUL SENIN , LA RĂSĂRIT !

                                                                Zori de 25 Aprilie 2014, ora 4,10 !
                                                        Dragii mei, 

O Lumină puternică, albă orbitor de stralucitoare, mă face să mă cutremur în patul meu, si astfel văd dragilor, cu ochii închişi fiind, văd spre Răsărit un Cer bleu senin, iar pe Bolta Cerească ,cam pe unde zboară Avioanele ,poate chiar mai jos, văd trei OZN - uri.
Acestea OZN-uri, erau uriase ca si mărime.
       OZN-ul de pe cer" este una dintre zecile de imagini extraordinare ...
     OZN-ul de pe cer" este una dintre zecile de imagini extraordinare ......

Două Ozn-uri erau de culoarea  aceasta de mai sus, si erau unul deasupra celuilalt, iar al treilea OZN, stătea în nori mai la distanţă, în aşteptare.
Acesta de-al treilea OZN , părea  a fi NAVA  MAMĂ, căci era mult mai mare si arăta aşa :
                      Dosarele X in Malaezia! S-au trezit cu OZN-ul pe plaja..
Nu era transparentă precum celelalte două , ci era compactă, si parţial stătea ascunsă în nori.
Dragilor, OZN -urile  vin  la noi de pe Planeta lor, Cutremurele curg, Războiul stă să-nceapă, etc.
Ceva uimitor se va întampla cu Planeta Pământ.
Ce anume ,eu nu stiu a vă spune, dar INFORMATIILE  tainice ,pe care eu le scriu, curg fără oprire.
Vom vedea !
                                       Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu