miercuri, 29 aprilie 2015

CINCI ANI DE RĂSCOALĂ , CINCI ANI DE SECETA ŞI FOAMETE !!!


     c.                                                      29  Aprilie 2015, ora 6,38 dimineaţa !

                                              HRISTOS  A   ÎNVIAT  !

                                                     Dragii mei,

Scriam cândva pe Blog, despre un glas care spunea ceva de :cifra 5 !
Atunci nu stiam ce vrea să spună, dar astăzi primind un alt MESAJ cu cifra 5, cred eu , că nu este deloc de bine.
Astăzi dimineaţă o lumina alba ,orbitor de stralucitoare, m-a trezit si aud un glas care spune ca un povestitor , ceva cutremurator.
Citez :
                      " Cinci  ani de Răzmeriţă.
                   Cinci ani de Foamete .  
                                       Cinci ani de Secetă şi fără  ninsori !"

După care, glasul se pierde ca un ecou.
Dragii mei, am mai scris că vom avea o vară secetoasă, şi iată acum revin cu acest MESAJ ,de la DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT , care ne spune ce urmează a fi pentru Omenire.
Iată ce ne spune cuvantul RĂZMERIŢĂ , în Dictionarul explicativ al Limbii Române : 

 RẮZMERIŢ//Ă ~e f. rar pop. Răscoală spontană şi neorganizată.
 RẮZMERIȚĂ, răzmerițe, s.f. (Pop.) Răscoală, răzvrătire.

Iar acum dragilor , iata cuvintele pe care le-am auzit încă din 2003, referitoare la cifra 5 !

                    Citez :

                  "Toate au cinci la Cer lungime !
                Cinci la Cer lăţime.  
                      Cinci la Cer gunoi,
                Noapte, cinci la Cer se foloseşte!"

Dragii mei, eu nu stiu a dezlega aceste cuvinte, dar ceea ce stiu cu siguranţă, este că vor urma cinci ani de răscoala, cinci ani de foamete, cinci ani de secetă şi fără ninsori.
 ANM: Seceta va afecta grav culturile şi în săptămâna ce urmează ...Seceta extremă a redus suprafeţele însămânţate şi ameninţă ...
Dacă va fi numai în România ,eu nu stiu. Daca va afecta întreaga Lume, iarasi nu stiu. 
Numai Bunul Dumnezeu ştie toate, şi de ce va trebui ca să se implinească toate acestea.
Noi să ne rugam cu toată inima si din tot sufletul , Lui si Maicii Sale, ca să aibă Milă de noi Poporul Său, şi să nu-şi întoarcă Faţa Sa de la noi robii Săi, care pururea gresim ,si ne căim de gresalele noastre. 
Aşa să ne ajute Bunul Dumnezeu si Maica Domnului, Amin ! 

                                      Cu dragoste, Maria. 
   


                                    "

7 comentarii:

  1. Mmm..nu ma incred in aceste cuvinte,rostite chiar de egou.El poate pacali mintea umana dandu-ne impresia ca este adevarat tot ce spune. Parerea mea este ca egoul ti-a vorbit draga Maria.Doar tot ce vine de la Dumnezeu e adevarat,pe cand egoul este o vulpe vicleana amagitoare precum e sarpele Satan.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua, doamna Maria. Gandindu-ma la cum putem descifra mai bine mesajele pe care le primiti mi-am amintit de discutia noastra legata de cutremur. Aveati atunci amabilitatea sa detaliati imaginea vazuta si sa povestiti despre o familie numeroasa,o mama cu un copil in brate...toti avand trasaturi asiatice si piele rosiatica. Banuiam noi atunci ca ar fi Mongolia sau o zona a fostului URSS. Dar ,iata,privind acum imagini de la locul cumplitului dezastru din Nepal,inclin sa cred ca despre acesta era vorba. Prin proportii,numar urias de familii afectate dar si prin aspect fizic, imaginea de atunci pare a face parte din acest context.
    Iata deci ca,de fapt,primiti mai multe informatii prin aceste viziuni decat pare la prima vedere. Poate ca identificand din vrme problemele si schimband comportamentul s-ar putea indeparta unele pericole catre care omenirea,inconstienta si nepasatoare,se indreapta.
    Multumim mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DA ! Si eu m-am gandit si ma gandesc mereu la cest lucru. Iata articolul de atunci:
      21 Martie 2015, ora 6,10 dimineaţa!

      Dragii mei,


      Astăzi dimineaţă ,în timp ce trebăluiam prin dormitor, văd într-o clipită în faţa mea, o camera spre Est, o familie mai mare în acea cameră, si o Mamă, care îşi ţine strâns la pieptul ei, un copilaş de vreo doi anişori.

      Dragilor ,în timp ce priveam la acea familie numeroasa, brusc ,începe un Cutremur mare.

      Totul se clătina în acea cameră, si văd chipul îngrozit a acelei mame, care abia îşi putea ţine echilibrul, cum strângea la pieptul ei, pe copilasul ei foarte mic, în timp ce CUTREMURUL avea loc în acele clipe.
      Dragii mei, din păcate vom auzi de un Cutremur mai intens , care le va da fiori reci, celor care-l vor simti si vor fi în raza CUTREMURULUI de Pământ.
      Eu nu stiu unde anume, în ce Ţară se va produce, si nici in ce zi, dar stiu că asa va fi.

      Si acestea discutiile noastre de atunci :
      Anonim22 martie 2015, 17:31

      Buna ziua. Poate va amintiti mai exact,doamna Maria,cum arata aceasta familie. Adica erau asiatici,hispanici sau poate caucazieni. In felul acesta am putea intelege mai bine daca aceast cutremur se va produce in Asia (Japonia,China),in America Latina (Mexic,Chile) sau Europa.,SUA etc.Eventual daca aveau trasaturi mai apropiate de ale turcilor sau grecilor. Astfel vom sti mai precis cand mesajul se va implini si dupa cat timp de la primirea lui. Multumesc.
      RăspundeţiȘtergere
      Răspunsuri

      Maria Ghiorghiu22 martie 2015, 19:50

      DA ! Ai foarte mare dreptate! La acest aspect nu m-am gandit deloc !
      Cred ca as putea face o asemănare, cu Poporul JAPONEZ, pe primul loc, apoi cu Poporul CHINEZ. Pe ceilalti membri ai familiei,îi vedeam doar ca si persoane care faceau mare galagie, din pricina panicii în care intraseră. Nu le vedeam chipul. Dar pe această femeie, ce părea a fi până în 40 dr ani, am privit-o în ochi de la circa 2 - 3 metri. As indrazni sa ma gandesc la JAPONIA si în cele din urmă la CHINA ! Fereasca DUMNEZEU si intr-un caz si in altul.Statura acestei femei ,era mica, faţa rotundă, pometi proieminenţi, culoarea pielii rosiatecă. Pe ultimul loc ,m-as gandi la Mongolia ! Nu stiu ce sa spun ! Intr-adevar chipul acestei femei arăta, ca si cum noi am sta o zi intreaga in razele soarelui, si ne inrosim la faţă. Nu ma pot pronunţa. Sper sa-ti fie de folos aceste aspecte. Sa ne fie de folos tuturor ! Cu drag, Maria.


      ROMÂNIA dragii mei, să fiţi încredinţaţi că este în Mâna cea Atotputernică a Lui Dumnezeu, si va fi ocolita de astfel de Cutremure devastatoare.

      Dar asta nu inseamna că, nu ne va durea inima si sufletul ,pentru Semenii nostri, care vor avea de suferit în urma acestui CUTREMUR .

      Să fim buni la inimă şi la suflet dragii mei, sa mergem la Sfânta Biserică măcar în ziua Sfintei Duminici, sa ne spovedim ,si sa ne invrednicim a primi Sfanta si Dumnezeiasca Împărtăşanie.

      Să ne dezbrăcăm de orgolii si de mândrie, şi astfel vom fi bine plăcuţi Lui Dumnezeu, si nimic rău, nu ni se va întâmpla nouă sau familiei noastre.

      Cu dragoste, Maria.


      Ștergere
    2. În NEPAL era acea femeie de culoare. Dar mi s-a mai arătat inca o dată, chiar cu 2 zile inainte de CUTREMURUL DEVASTATOR. Din păcate au murit mii de oameni, si totul a fost distrus.

      Ștergere
  3. D-na Maria..informatiile venindu-va din anumite Surse despre care am discutat e normal ca exista o incompatibilitate intre planurile Inalte si cel uman. Deci ca n-ar avea o logica omeneasca unele cuvinte,idei nu inseamna ca informatia a r fi eronata ci greu de inteles. Cum era cazul unor termeni necunoscuti in limbile vorbite...Sunt multi care despica firu'n 4 si cauta tot felul de inadvertentze...da , posibil sa se strecoare greseli sau erori din cauza ca nu putem receptiona totul clar etc.Oricum , info. care va vin sunt f valoroase si greu de patruns cu mintea umana uneori. Din pct meu de v. unele ar trebui sa le scrieti exclusiv intr o carte si NU pe blog.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Mihai ! D/na ELENA LASCONI , mi-a promis că mă v-a ajuta să scot O CARTE.
      Si pentru ca aceasta CARTE sa poata fi scoasă , mi-a spus să scriu pe BLOG,tot ce am. Fireste ,cum sunt un om obisnuit timpul liber este doar noaptea. Prea puţin ziua. Iti multumesc frumos pentru aprecieri, si sa nadajduim că până la urmă d-na ELENA LASCONI , va gasi un sponsor ca sa scot O CARTE !

      Ștergere
  4. Cred ca dna EL v-a indrumat gresit. No comment, Intr-adevar, NU pe blog. Totusi, blogul avand anumite obiective, asta e alta poveste.
    Cartea o puteti scoate oricand, contra cost, la o editura mica (atentie sa va pastrati copyright-ul, un numar mic de exemplare, care, daca se vor vinde bine, puteti din banii castigati, sa scoateti un tiraj mai mare.
    Mult mai ieftin este sa scoateti un e-book, chiar la o editura mare, de pilda , Polirom.
    Si nu mai credeti tot ce va sune dna sus-numita. Eu zic doar ca a dat-o cotita.

    RăspundețiȘtergere