marți, 28 aprilie 2015

SECETĂ EXTREMĂ , ÎN VARA ANULUI 2015 !

                                        Noapte de 27 Aprilie 2015, ora 23,45 !

                                                           Dragii mei, 

Dacă in urmă cu doar o zi, am scris că vor fi Inundatii mari, acum vă voi spune că , VARA anului 2015 va fi foarte secetoasă, cum nu a mai fost de multi ani.
Din nefericire ,vom avea o VARĂ a anului 2015, extrem de secetoasă. 


Seceta by CipgallerySe crapa pamanturile! Seceta pune stapanire pe Romania!.
 ... in centru si est cu o seceta cum nu s-a mai intalnit de 100 de ani.
În această noapte, în timp ce mă rugam , văd dragii mei gradina din curtea mea, si o mână care culege lăstarii uscaţi şi cu rod, de la roşii plantate de mine.
O forţă nevăzută , îmi arată Pământul !
Iar PĂMÂNTUL fratilor, arăta precum în pozele de mai sus.
Văd o altă mână care ţine un furtun cu apă, si care incerca ca să ude acest Pământ extrem de uscat si crapat. Şanţuri uscate avea la suprafaţa lui. Apa care curgea de la furtun ,nu intra nicidecum in pământ, atât de uscat era. Apa se ducea prin şanţurile de la crăpăturile Pământului.
Dragii mei, să ne rugam Bunului Dumnezeu si Maicii Domnului, ca să se îndure de noi robii Săi, şi pentru ca să nu-şi întoarcă faţa Sa de la noi, ci să ne dea nouă ,ploaie la buna vreme,şi să nu ne pedepsească cu a Sa mânie ,pentru păcatele noastre.
Căci Mare şi Bun şi Iertător este DUMNEZEU  Atoateţiitor şi Atoatefăcător.
Să ne întoarcem la CREDINŢĂ fratilor, si sa împlinim cu dragoste sufletească toate cele 10  PORUNCI.
 
Invatatura >> Cele 10 porunci Dumnezeiesti
1. Eu sunt Domnul Dumnezeul Tau; sa nu ai alti dumnezei afara de Mine.
2. Sa nu-ti faci chip cioplit, nici alta asemanare, nici sa te inchini lor.
3. Sa nu iei numele Domnului Dumnezeului tau in desert.
4. Adu-ti aminte de ziua Domnului si o cinsteste.
5. Cinsteste pa tatal tau si pe mama ta, ca bine sa-ti fie si multi ani sa traiesti pe pamant.
6. Sa nu ucizi.
7. Sa nu fii desfranat.
8. Sa nu furi.
9. Sa nu ridici marturie mincinoasa impotriva aproapelui tau.
10. Sa nu poftesti nimic din ce este al aproapelui tau.Cu dragoste, Maria.

4 comentarii:

  1. -Maria, dar ceva pozitiv nu anunti?
    -Aceasta seceta este in toata lumea, ori pe alocuri, in Romania cum va fi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din păcate, nu am vesti bune Alexandru ! Dar sa nadajduim că BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI , nu-si va intoarce Faţa Sa de la noi, si că va avea MILĂ de noi, Fiii Săi !

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Asa este, din păcate. Eu am scris inca din luna februarie ca va fi seceta ! Dar cei care ar putea face ceva, nu iau în serios aceste MESAJE DIVINE !

      Ștergere