joi, 23 aprilie 2015

O EXPLOZIE URIAŞĂ CA LA UN VULCAN , ÎNSPRE NORD - VEST !

                   
                                                23 Aprilie 2015, ora 22,45 noaptea !

                                                    HRISTOS  A  ÎNVIAT  ,Dragilor !

În această noapte în timp ce scriam la articolul anterior, văd brusc dragii mei, văd în faţa mea înspre Vest, o Explozie uriaşă, cum s-a ridicat  mult deasupra caselor si a copacilor.

  Explozie de proporţii la o conductă de benzină din Nairobi: Cel ... un incendiu de proporţii a izbucnit ieri dimineaţă la motelul .....

Vedeam dragii mei, doar coroana focului imens, care se formase ăn câteva clipe. Chiar ca la un VULCAN curgeau în jos flăcările uriaşe.
Dragii mei, din păcate vom auzi de o Explozie uriaşă, care se va ridica până la Cer cu flăcări uriase, ca o coroană de copac.
Când şi unde anume, eu nu stiu a vă spune. Cert este însă, că această uriaşă EXPLOZIE ,  va avea loc si va produce mari pagube.
                                     Cu dragoste, Maria.                

Un comentariu:


  1. VIDEO: Eruptia vulcanica din Chile si fulgerele...

    soundofscience.info/video-eruptia-vulcanica-din-chile-si...Cached

    Şi s-a adeverit ! Vulcanul Cabulco din Chile a erupt saptamana trecuta, iar o prietena de-a lui Sorin i-a trimis fotografia eruptiei realizata de la fereastra sa.


    RăspundețiȘtergere