luni, 27 februarie 2017

ZĂPADĂ DE UN METRU , ÎN CURTILE OAMENILOR !

                                  ATENŢIE !!!

Pe acest Blog DUMNEZEU EXISTA -MARTURII, nu se vor publica Comentariile injurioase,vulgare,precum si cele care aduc jignire cititorilor ,dar si administratorului acestui Blog! 


                             

                26 Februarie 2017,ora 6,18 dimineata.

                                         Dragii mei, 

În aceasta dimineata, mă trezeste o lumina puternică,si astfel vad înspre Est,poate chiar Nord -Est,vad o iarna in toata frumusetea ei.
Vedeam zăpada multă si proaspat cazuta peste case,peste drumuri,iar in curtile oamenilor cred ca depăsea un metru, deoarece, era spulberata.

Image result for zăpada mareImage result for zăpada mareImage result for zăpada mare..
Dragii mei, Iarna nu va pleca asa curand.
 Vom avea iarna ,sau vom auzi de iarna si cand vor fi ciresele  coapte.
Dar ,sa ne bucuram de tot ce ne daruieste BUNUL DUMNEZEU si MĂICUTA DOMNULUI si sa nu cârtim deloc.
                                  Cu dragoste,Maria.
P.S.

Din inimă si din suflet,aduc multumiri tuturor celor care au pus si pun o cărămidă sau mai multe, la ZIDIREA  CUVANTULUI  LUI DUMNEZEU!
Vă asigur pe toti dragilor,că mă rog pentru fiecare in parte,iar 
DARUL vostru ,vă va fi dat înapoi de Dumnezeu si de Măicuta Domnului,înzecit si poate chiar însutit. 


Ajutorul tău pentru zidirea Cuvântului 
Lui Dumnezeu,este de nepretuit!

DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE  ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 



https://plus.google.com/.../SC4N4eBme14


7 days ago - DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, ALE ADEVARULUI DUHULUI SFÂNT ! DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE ...



https://plus.google.com/.../CCD4pSVdgtb


Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANTVA COSTA DOAR 28 LEI,  PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016  si pentru tot anul 2017 !! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA


6 comentarii:

  1. Ds mi.ai raspuns la un comentariu de.al meu cu proteste Timișoara..eu intru mai rar pe aici si de aia abia acum am vazut.mesajul...exact aia ma intreb si eu dc nu a ieșit lumea in strada cand aj taiat salariile si alte chestii..eu nu inteleg ce se mai intampla in tara asta...oricum acum au ieșit toti manipulati si ei habar nu aveau ce contine ordonanta..iti zic ca am vb cu multi si spuneau ca gata hotii,criminali violatii vor iesi din puscarie si ca poate omul sa fure pana in 200 mil si nu o sa faca puscarie...pacat ca nu stiu ce contine o lege si ei au iesit manipulati ...numa bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa Adyna, nu-ti mai bate tu capsorul cu astfel de probleme.

      Ștergere
  2. Doamna Maria,de f.mult timp nu ne mai spuneti ca alatadata in fiecare postare,sa nu ne fie frica fiindca Cutremurul cel mare inca nu se va abate asupra tarii noastre.Ce sa intelegem?Cu respect.

    RăspundețiȘtergere
  3. http://media.rtv.net/image/201702/w500/prog_44706400.jpg

    RăspundețiȘtergere
  4. In ,83 am avut zapada in Bucuresti cu blocaje, deci nimic nu ne mira.

    RăspundețiȘtergere
  5. La noi slabe sanse de zapada de un metru poate in tarile nordice ca nu ati spus ca ati vazut curtile romanilor deci se poate in orice colt al lumii sa fie ceva

    RăspundețiȘtergere