miercuri, 22 februarie 2017

REVIN NINSORILE !!!


                                                 ATENŢIE !!!

Pe acest Blog DUMNEZEU EXISTA -MARTURII, nu se vor publica Comentariile injurioase,vulgare,precum si cele care aduc jignire cititorilor ,dar si administratorului acestui Blog!      

                  22 Februarie 2017,ora 6,17 dimineata !

                                          Dragii mei,

În ultimele 2 zile,am avut parte de temperaturi mai ridicate, si chiar am simtit caldura Soarelui rasare.
Dar sa nu credeti dragilor, că iarna a plecat!
Ninsorile vor mai reveni, si ne vom aminti că încă suntem în anotimpul de iarna.
                                           

Image result for NINSORI IMAGINI..
Astăzi dimineata, aud un glas care spune aşa:

                          "Revin ninsorile !"

Asadar dragii mei, vom mai avea parte de ninsori pana la intrarea in drepturi a PRIMAVERII 2017 .
Sa nu punem încă hainele groase  la "naftalina", deoarece, va mai fi frig si zăpadă.
Sa ne bucuram Prieteni, de fiecare zi pe care o traim, sa muncim ca si cum nu am pleca din lumea aceasta niciodata,dar sa avem grija de suflet .ca şi cum am pleca mâine la ceruri.
                                            Cu dragoste,Maria.


Ajutorul tău pentru zidirea Cuvântului Lui 

Dumnezeu,este de nepretuit!

Dăruieste, si vei primi înzecit înapoi !


DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, A




https://plus.google.com/.../SC4N4eBme14


7 days ago - DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, ALE ADEVARULUI DUHULUI SFÂNT ! DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE ...


CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../CCD4pSVdgtb


Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANTVA COSTA DOAR 28 LEI,  PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016  si pentru tot anul 2017 !! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA



10 comentarii:

  1. Si la meteo a zis asta.
    Ne preziceti ce zice la meteo :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna Maria vorba la parintele meu duhovnic (orice anotimp vine si trece)Dumnezeu le aranjeaza asa cum trebuie sa fie. Cu rabdare si cu credinta le trecem pe toate.

    RăspundețiȘtergere
  3. toate anotimpurile sant frumoase daca santem frumosi in interiorul nostru !

    RăspundețiȘtergere
  4. Monica Liliana,tie nu-ti lipseste zapada?:)Mie imi lipseste tare mult,aici in Bretagne.

    RăspundețiȘtergere
  5. Unele din cele mai frumoase cuvinte de intelepciune care le-am citit pe acest blog: "Sa ne bucuram Prieteni, de fiecare zi pe care o traim, sa muncim ca si cum nu am pleca din lumea aceasta niciodata,dar sa avem grija de suflet ca şi cum am pleca mâine la ceruri." Un indemn incantator!
    Multumim d-na Maria!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce este pojar,rujeola ? Cum se trateaza aceasta boala ?
    Germenele de rujeola ,despre care se crede ca este un virus ,se dezvolta pe un mucus secretat in regiunea respiratorie superioara.Gravitatea acestei boli depinde de cantitatea toxinelor eliminate de membranele ...Mai multe detalii aici :http://adrianstyl3.blogspot.ro/2017/03/ce-este-pojarrujeola-cum-se-trateaza.html

    RăspundețiȘtergere