duminică, 12 februarie 2017

ATAC TERORIST !!!


                                                ATENŢIE !!!

Pe acest Blog DUMNEZEU EXISTA -MARTURII, nu se vor publica Comentariile injurioase,vulgare,precum si cel care aduc jignire cititorilor ,dar si administratorului acestui Blog!  


                  Noapte de 11 -12 Februarie 2017,ora 1,30 !

                                    Dragii mei, 

În aceasta noapte dragilor, in timp ce scriam la articolul anterior,imi apare în faţa ochilor circa 3 rânduri scrise,desi eram cu ochii pe monitor.
Din aceste randuri, am apucat a citi doar :

                  " Atac în Bacha.....y !"

Cuvantul,locul ,unde va avea loc atacul nu l-am retinut in intregime,dar cred ca se termina în y, si nu sunt sigura daca am retinut bine si ...MAREA  BRITANIE.
Randurile nu erau scrise in limba română, iar glasul care mi-a tradus a fost foarte grabit.
Cert este dragilor,că din păcate vom auzi cât de curand de un ATAC TERORIST intr-un oras care incepe cu Bach....si se termina in y.
Poate împreuna dragilor, vom descoperi locul unde va avea loc acest ATAC. Primele patru litere Bach .....y,sunt sigure.
Dar pe acelea din mijloc ,nu le-am putut retine.
DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI sa fie cu acei oameni ne vinovati,care vor cadea prada acestui ATAC terorist si sa-i ocroteasca, sa-i apere de mânia acestor călăi.
                                            Cu dragoste,Maria.

4 comentarii:

  1. BAHAI ESTE O GRADINA CU TEMPLE--REGINA MARIA ERA ADEPTA CULTULUI- A UNEI RELIGII UNIVERSALE-ACCEPTA TOATE CULTELE PAMANTULUI PENTRU PACE INTRE NATII --ESTE FILM PE YOUTUBE--AM VAZUT SI MAICI ORTODOXE ACOLO--- ESTE O GRADINA UNICA IN LUME FF FRUMOASA

    RăspundețiȘtergere
  2. Gradina de care spui este in Israel (Haifa). Insa temple Bahai sunt in foarte multe locuri. Poate fi un atac intr-un temply Bahai. Sau un atac de alta natura la adresa cultului Bahai.

    RăspundețiȘtergere
  3. poate ca aceasta viziune se leaga de cele dinainte cu procesiuni sau adunari mari de maicute si preoti ......

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate are legătură cu palatul Buckingham, având in vedere ca a apărut si Marea Britanie in mesaj. Helen H

    RăspundețiȘtergere