duminică, 12 februarie 2017

SFÂNTA EVANGHELIE , DIN DUMINICA FIULUI RISIPITOR !


                             Sfânta  Evanghelie  ,
                    din Duminica  Fiului  Risipitor !           

                              Sfânta Evanghelie  de  la  Luca !

                                                         (XV, 11 - 32 )

Zis-a Domnul pilda aceasta :un om avea doi fii . Şi a zis cel mai tânăr dintre ei tatălui său : tată,dă-mi partea care mi se cuvine din avere ;atunci el le-a împărţit averea . Dar , nu după multe zile , feciorul cel mai tânăr , strângându-şi toate , s-a dus într-o ţară depărtată ;şi acolo şi-a risipit toată averea , vieţuind în dezmierdări. 
Şi după ce a cheltuit totul , a venit o foamete mare în ţara aceea şi el a început să fie în lipsă. Şi ducându-se , s-a lipit el de unul din locuitorii acelei ţări şi acesta l-a trimis la ţarinile sale să pască porcii . Şi dorea să-şi sature pântecele din roşcovele ce mâncau porcii , însă nimeni nu-i da.
Dar, venindu-şi în fire , a zis : câţi argaţi ai tatălui meu sânt îndestulaţi de pâine , iar eu pier de foame ! Mă  voi scula şi mă voi duce la tatăl meu şi-i voi spune : tată , am greşit la Cer şi înaintea ta şi nu mai sunt vrednic să mă numesc fiul tău. Fă-mă ca pe unul din argaţii tăi. Şi sculându-se , a venit la tatăl său . Iar pe când era încă departe ,l-a văzut tatăl său şi i s-a făcut milă ; şi alergând , a căzut pe grumajii lui şi l-a sărutat.
                  ..Image result for intoarcerea fiului risipitor imagini

Atunci i-a zis feciorul : tată , am greşit la Cer şi înaintea ta şi nu mai sunt vrednic să mă numesc fiul tău . Iar tatăl a zis către slujitorii săi : aduceţi haina cea mai buna şi-l îmbrăcaţi ;puneţi inel în mâna lui şi încălţăminte în picioarele lui;apoi aducând viţelul cel îngrăşat îl junghiaţi. Să mâncăm şi să ne veselim ;căci acest fiu al meu , mort era şi a înviat , pierdut era şi s-a aflat .

                Image result for intoarcerea fiului risipitor imagini

Şi au început să se veseleasca . Iar feciorul lui cel mare era la ţarină ; când s-a întors şi s-a apropiat de casă , el a auzit cântece şi jocuri. Atunci , chemând pe unul din slujitori , l-a întrebat :ce înseamnă acestea ?Iar acela i-a răspuns : fratele tău a venit şi tatăl tău a junghiat viţelul cel îngrăşat , pentru că l-a primit sănătos. Şi s-a mâniat şi nu voia să intre ;dar tatăl lui , ieşind , îl ruga .Însă el, răspunzând , a zis tatălui său : iată de atâţia ani îţi slujesc şi niciodată nu am călcat porunca ta ;şi mie tu niciodată nu mi-ai dat un ied, să mă veselesc cu prietenii mei . Dar când a venit acest fiu al tău , care a mâncat averea ta cu desfrânatele , ai junghiat pentru el viţelul îngrăşat . 
         Image result for intoarcerea fiului risipitor imagini                             

Însă tatăl i-a zis : fiule, tu în toată vremea esti cu mine şi toate ale mele, ale tale sunt ;se cuvenea însă să ne veselim şi să ne bucurăm , căci fratele tău acesta mort era şi a înviat , pierdut era şi s-a aflat.
SLAVĂ  ŢIE  DOAMNE , SLAVĂ  ŢIE  !
                                        AMIN !
Dragii mei, lăsati totul deoparte si mergeti la Sfanta Biserica, ca sa va hraniti inima si sufletul cu Sfanta si Dumnezeiasca Liturghie, din SFANTA  DUMINICA  a Fiului Risipitor.
Vă veti simţi mai puternici sufleteste, si chiar va veti dori ca sa mutati si muntii din loc, din Dragoste pentru Hristos,  pentru MAICA  DOMNULUI, si pentru Aproapele. 
                                                       Cu dragoste, MARIA.

6 comentarii:

  1. Este pilda mea preferată. De câte ori o aud/citesc mă emoționează si îmi miscă sufletul. Îmi dă speranța si credinta că la Dumnezeu totul este cu putință si doar la El gasesc intelegere si alinare. Doar El poate să îmi dea hrană, apă, haine, doar El îmi redă cinstea pierdută, doar El mă mîntuie.
    Un astfel de Tată milostiv trebuie sa-L iubim. Să ne întoarcem cu toții la El.

    RăspundețiȘtergere

  2. Doamne Dumnezeule, Tată Ceresc Suprem, Doamne Iisuse Hristoase, Sfânte Duh, Fecioara Maria, iubiţi Sfinți Arhangheli Mihail şi Raziel, dragă Sine al meu superior, mă simt pregătit/ă să mă eliberez de toate legămintele care mă împiedică să mă manifest plenar, legăminte pe care le-am făcut într-o viaţă anterioară sau în această viaţă.Vă cer ca toate efectele acestor legăminte/jurăminte/contracte să fie anulate m Acum şi pentru totdeauna pentru mine şi toţi cei implicaţi în ele. Știu că că cererea mea a fost și împlinită Acum,r Aici și pentru totdeauna după Voia Divină, pentru binele meu suprem și al tuturor celor implicați! Amin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Biserica , lipseste biserica din mijlocul poporului, sintem contribuenti la ajutoare pt biserici, dar biserica e surda si muta la ceea ce se intimpla in piata, nu a iesit nici unul in fata pt a invita la calmare a protestantilor, deci biserica in timpuri grele abandoneaza poporul?????.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce spui anonim 21.28 ?Cum lipseste biserica din mijlocul poporului ?Poporul lipseste din mijlocul bisericii! Poporul are alte prioritati si dumnezei noi -pe adevaratul Dumnezeu l-au uitat. Preotii sunt umiliti si tratati cu dispret .

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca toti cei care cunosc aceasta pilda o iubesc,fiindca toti se identifica cu fiul risipitor-ratacitor.Sufletele noastre au risipit vieti dupa vieti ratacindu-se prin dimensiuni nemaigasind drumul spre ACASA.
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca-ti fi avut Duhul Sfant in totalitate,ati fi stiut ca Sambata e avevarata zi de odihna,nu duminica,Dumnezeu nu ne-a cerut sa slujim Invierea Lui Hristos,ci Sabatul,care este pt om,nu pt evreu,grec,crestin,musulman,etc,si credeti-ma inca de prin liceu am realizat ca tinerea duminicii este inselarea satanei,si nu aveam Duhul Sfant atunci,dar acum stiu totul despre Dumnezeu si Satan,stiu cine-i Hristul si antihristul.Pana cand oamenii nu vor tine toata Legea Lui Dumnezeu,fara a scoate sau adauga ceva la Ea,si ma refer inclusiv la modificarea zilei de odihna,lumea va avea parte numai de nenoriciri.Degeaba spuneti doamna Maria ca Dumenezeu vine doar in Romania,nu el vine si este vazut de orice ochi,insa aveti dreptate cand spuneti ca sfarsitul este foarte aproape,da Dumnezeu m-a luminat pe 17 Noiembrie 20„13,si mi-a spus ca vine Sfarsitul,cam de pe atunci sau inmultit alarmele salvarilor.Inca ceva Adevarul lui Dumnezeu nu se gaseste numai in cartea dumneavoastra,ci se gaseste oriunde si oricand,si anume daca e cautat Dumnezeu,tot Adevarul Sau este revelat daca vreti de exemplu in matematica,engleza,biologie,sau orice.Am vrut sa cumpar cartea dumneavoastra,dar cand am vazut pe blogul dvs ca era postarea cu cifra fiarei (666),m-am lamurit,ca nu sunteti nascuta din nou,adica in totalitate cu Duhul Sfant,va spun pana nu m-a trezit Dumnezeu pe 17 Noiembrie 2013,eu nu cunosteam Calea,Adevarul si Viata! Doamna Maria si stimati cititori,cautati-L pe Dumnezeu din toata inima si din totul sufletul,dar cautati-L cata vreme se mai poate gasi,pt ca usa milei se va inchide,iar judecata Sa dreapta,va cadea pe toti pacatosii nepocaiti!

    RăspundețiȘtergere