marți, 29 septembrie 2015

VREMEA SE VA RĂCI PÂNĂ LA ÎNGHEŢ ! BRUMA VA CĂDEA FOARTE REPEDE ,SI SE VA ASTERNE PRECUM FULGII DE NEA !

                                           Noapte de 28 - 29 Septembrie 2015 ,ora 0,20 !     

                                                                                                                                                                                            Dragii mei, 

În această noapte dragii mei, in timp ce ma rugam la Mult Prea MILOSTIVUL DUMNEZEU si la MĂICUŢA  DOMNULUI, brusc văd in dreapta mea, de parcă as fi avut un ochi si la urechea dreapta, văd o masina albastra ,in faţa portii mele.
Iar pe masina dragii mei, văd brumă groasă până la îngheţ.
Masina era toata albă ,de parca ar f fost presărat pe ea făina alba.
Jos pe Pământul gol, pe firele de iarba verde , bruma era groasa, si acoperise totul.
 ... – Bruma timpurie la Ocna Sugatag si ninsori in masivul RodneiPoze toamna, peisaje desktop, imagini de munte. Bruma glaciaraPoze toamna, peisaje desktop, imagini de munte. Bruma glaciara.
Dragii mei, vom trai impreuna aceste zile mai racoroase, si chiar prea repede de racoroase.
Toamna ne bate la usa, si ne ia din prima ,cu zile foarte reci, cu zile îngheţate. 
Si iarna va veni foarte repede in acest an; dar acesta este un alt subiect, despre care vom discuta in articolul urmator.
                                Cu dragoste, Maria. 

3 comentarii:

  1. Se raceste in toata Europa.
    Europa va fi aparata de vremea rea, noi oricum suntem aparati de saracie impotriva invaziei musulmane.

    RăspundețiȘtergere
  2. Yahweh si Fiul sau Yahsuah sa fie cu noi!Toate cele bune doamna Maria!

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant e ca unele influente in starea vremii coincid cu fenomenul recent de Eclipsa de Luna si SuperLuna..Au mai anuntat in Romania si un cutrem de 4.1 R...Am mai observat si-n alti ani ca apropierea Lunii de Pamant in fazele sale e asociata cu anumite influente , sa zicem...mareele de ex...

    RăspundețiȘtergere