marți, 22 septembrie 2015

CER DE FOC ÎNSPRE APUS !


                                              21  Septembrie 2015, ora 17,30 !

                                           Dragii mei, 

În această după amiază, in timp ce stateam putin in pat,ca sa ma odihnesc putin, vad cu ochii închisi fiind, văd un Cer de foc spre Apus.       

  
Deci, vedeam Cerul de cărbuni aprinşi înspre Apus, dar la partea de jos a Cerului, mai precis la poalele Cerului, iar peste Cerul de jăratec, deasupra lui, erau numai nori negri şi foarte denşi.
Nu aş putea spune, daca era noapte sau zi, deoarece ,Cerul era format doar din carbuni aprinsi ,si din nori negri densi, si nimic altceva ,vreun alt petec de Cer,de o alta culoare. 
Mai sus, pe Cerul de jăratec o mână nevazuta a scris două cuvinte ,care erau unu sub altul.Cuvantul de deasupra era :

"Cipru.
      xxxxxxxxx !"

Sub acest cuvant ,mai era scris un altul cu mai multe litere, dar pe care ,eu nu am mai apucat ca sa-l citesc, deoarece ,dispăruse ca si prin topire.
Noapte jos pe Pământ, iar de jos de la Pământ, până pe Bolta Cerească ,ca o draperie ,era Cer de foc,precum cărbunii aprinsi; iar acest Cer de foc, se unea cu restul Boltii Ceresti, care era formată numai din nori negri, extrem de denşi, nori nefiresti, nori care prevestesc ceva rău.
Dragii mei, eu nu stiu cum să talmacesc acestea toate câte mi 
s-a arătat, asadar, astept cu mare drag si Comentariile voastre.
Cu dragoste, Maria.     




3 comentarii:

  1. Mai tineti minte prima litera celui de-al doilea cuvant? Cu ce litera incepea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am vazut nicio litera din al doilea cuvant. Am vazut doar că CIPRU era scris exact la mijlocul cuvantului de jos.Sa fi avut vreo 9 litere cel de jos, dar nu am vazut nicio litera, era pe partea mai intunecata a cerului precum carbunii aprinsi, si era scris cu negru ,pe negru . Doar nuantele erau mai deschise si mai inchise a negrului din focul aprins.

      Ștergere
    2. Eu traesc an aceasta tara de multi ani. Poate vor reusii sa se elibereze de sub jugul turcilor. Deja au anceput tratatele. Sper sa fie an bine!!!!

      Ștergere