joi, 17 septembrie 2015

TANCURI DE LUPTĂ LA RĂSĂRIT , GATA SĂ TRAGĂ !

                                       Noapte de 16 -17 Septembrie 2015, ora 1,47 !   

                                                                         Dragii mei,

În această noapte, când încă mă mai rugam la Bunul Dumnezeu si la Maica Domnului, precum vedem fulgerul pe Cer, asa am vazut eu la Răsărit,multe Tancuri îndreptate spre Est.
Tancurile dragilor, nu erau deloc simple, sau inofensive.
TANCURILE erau de culoare verde închis, dar peste verdele închis, precum pistruii pe obrajii cuiva, tot asa erau pistruiate ,(însângerate) TANCURILE.
          Tancuri low-costThis licensing tag was added to this file as part of the GFDL ...,
 ... milirtara Romania, tancuri, tanchete, camioane, armata terestra... batalionului 114 tancuri foto arhiva foto a batalionului 114 tancuri.
Dragii mei, aceste TANCURI nu erau pline cu apă, ci erau pline cu gloante. Sângele oamenilor erau pe suprafaţa Tancurilor.
Din nefericire pentru noi toti, Criza Refugiaţilor va exploda,pur si simplu. 
Se va lăsa cu vărsare de sânge, si nu cu tunuri de apă si cu gaze lacrimogene.
Sa ne rugam dragii mei, sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului, ca sa ţina PACEA LUMII, si întelegerea intre Popoare, în mâinile Sale Prea Sfinte si Prea Puternice. 
                                        Cu dragoste, Maria. 

Un comentariu:

  1. se desfasoara exercitii militare peste tot,speramsa fie doar asta (tirileprotv.ro/stiri/stirileprotv-special/rusia-a-declansat-cel-mai-mare-exercitiu-militar-din-2015-simulare-cu-mai-multi-soldati-decat-armata-romana-galerie-foto.html) (http://www.activenews.ro/stiri/HISTRIA-2015-cel-mai-mare-exercitiu-militar-desfasurat-in-Romania.-Trenul-lui-Ceausescu-a-devenit-centru-de-comanda-al-armatei-124832)

    RăspundețiȘtergere