miercuri, 9 septembrie 2015

CASELE OAMENILOR , ACOPERITE TOATE CU O PÂNZĂ ALBĂ !

                                             4 -5 Septembrie 2015, ora 0,16 !   

                                                                       Dragii mei, 

Tot in această noapte, in timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului, văd dragilor precum am vedea fulgerul pe Cer, văd un sat, o localitate părăsită în care casele toate, earu acoperite cu o pânză albă.
                             .
Dragii mei, asa cum ne acoperim mobila cu un cearceaf atunci când văruim, tot la fel erau acoperite toate locuintele dintr-o localitate dinspre Sud -Vest.
Brusc apar dragilor , vechii miliţieni cu vechile lor uniforme îmbracati, care aveau arme în mâinile lor, si rând pe rând, descopereau toate casele. Trageau de pe ele pânza alba. 
                                                      .

Dragii mei, cu siguranţă vom auzi despre acest Sat, sau Sate, care au rămas goale, deoarece locuitorii lor au fugit din calea Războaielor.
Acestea pot fi si casele celor ,despre care se vorbeste si acum în toată Europa, si a căror soarta este aruncata din păcate ,de la o ŢARA la alta, ca o minge de ping-pong.
                                     Cu dragoste, Maria. 
        

2 comentarii:

  1. Doamna Maria mesajul se refera la ce au pregatit liderii nostri pentru Romania,oamenii vor fii luati din case si bagati in puscarii,avem legea antilegionara adoptata de curand si legea big brother care a fost adoptata zilele acestea in senat.Toate acestea se leaga una de alta ceva se pregateste tuturor romanilor.Un mesaj ce l-am primit legat de musulmani este asa : ,"Ce s-a intamplat la musulmani se va intampla in curand",am fost instiintata ca ceva se pregateste in Europa si Romania,adica macel crima,decapitare,asta spune mesajul meu.Iar legat de mesajul cu militienii este acesta cu timpul pe care il traim https://deveghepatriei.wordpress.com/2015/09/09/ne-am-intors-in-anul-1955-securitatea-romana-sri-cancerul-neamului-romanesc-si-sclavii-ciamossad-a-adoptat-legea-big-brother-va-luam-din-casa-burtosii-interlopi-si-agramati-din-minist/
    si inca unul https://deveghepatriei.wordpress.com/2015/09/09/securitatea-romana-sri-carpele-de-sters-pe-picioare-ale-cia-si-mossad-a-fost-adoptata-legea-big-brother/

    RăspundețiȘtergere
  2. SUNT CASELE ROMANILOR PARASITE DUPA DEZINDUSTRIALIZAREA ORDONATA DE ISRAEL ,CE AU PLECAT IN LUME SA NU MOARA DE FOAME . IN LOCUL LOR VOR FI ADUSI EVREI SI MUSULMANI ,ADICA POPOR STRAIN DE TARA NOASTRA CARE SE INCHINA LUI satan REGELE ISRAELIENILOR . EI IL NUMESC BAAL ,MOLOCH , ALLAH . ROMANIA ESTE CEL MAI MARE OBSTACOL IN IMPUNEREA RELIGIEI UNICE UNIVERSALE IN CARE E.VREII VOR CA TOTI SA SE INCHINE satanei ,caci SPURCATUL LE-A DAT LOR TOATA PUTERA sa.

    RăspundețiȘtergere