miercuri, 16 septembrie 2015

O RACHETĂ VA LOVI UN AVION ÎN ZBOR !


                                       4 Septembrie 2015, ora 23, 15 !

                                     Dragii mei,

La acestă oră, mă aflam în camera mea, doar eu singură cu Bunul Dumnezeu si cu Măicuţa Domnului.
În genunchi fiind, inima-mi si sufletul îi erau înalţate la Cerul Sfânt.
Într-o clipă dragilor, Cerul îmi apare în faţa mea, iar de jos de la Pământ, văd dragii mei, cum pleacă cu o viteză uluitoare, o Rachetă.
Racheta pleaca ca un glonţ din gura pustii, după care, face un salt sub formă de semnicerc în aer, în drumul ei, ca si cum ar fi urcat prea mult, si trebuia ca să mai coboare puţin. 


                                       rachete-iran-afp.

După care, Racheta îşi reechilibrează directia, si merge ţintă în sus, înspre Est , unde în nori vedeam un AVION, care zbura linistit.

 Guvernul scoate din buzunar 10 milioane pentru o aeronava cu 12 locuri ....
 rachete-iran-afp

Racheta însă, avea Ţinta precisă: burta Avionului spre care se indrepta cu viteza gândului.
Din nefericire dragii mei, vom auzi si de acest Avion, doborât de o Rachetă trasă de la sol, direct de pe Pământ.
Am vazut până si acel suport ,de pe care a ţâşnit Racheta. 
Aceasta este Lumea în care traim.
Este o Lume a Junglei,din păcate, unde cel mai puternic rezistă, supravietuieste.
                                            Cu dragoste, Maria. 

Un comentariu: