sâmbătă, 19 septembrie 2015

MESAJ DE LA DUMNEZEU : ŢI S - A CHEMAT CER DIN CERURI ! DIN CERUL SFÂNT NI SE PREGATESTE CEVA !

                         
                                    Noapte de 17 -18 Septembrie 2015 ,ora 1,20 !

                                                   Dragii mei, 

În această noapte si la această oră, nu dormeam încă.
Stăteam cu nepotica mea de doar 1an si 3 luni, care nu voia sa doarma linistită.
Si stând aşa ,la lumina Sfintei Candele, aud fratilor un glas, care-mi spune ceva uimitor. 
Citez :

  "Astăzi a venit, şi ţi s-a chemat ,
                             Cer din Ceruri !"

Moment in care dragii mei, din Cerul Sfânt care coborâse deasupra mea, iese un alt Cer ,mai stralucitor si mai senin, decât Cerul care mă învăluise.
                                  Cer senin
                                            
Acest Cer ,care a fost chemat special pentru mine roaba Sa, avea  in mijlocul lui un mic Soare alb ,orbitor de stralucitor.
Simţeam dragii mei, căldura dumnezeiască, care venea de la Cerul ce fost chemat ,anume pentru mine.
Simţeam în suflet, o liniste si o bucurie divină, de care nu m-as fi mai despărtit vreodată.
Era uimitor, uluitor, ca să am Cerul meu;Cer, ce a fost chemat din Cerul  Sfânt al Lui Dumnezeu ,anume pentru mine.
Cuvintele fratilor, sunt extrem de puţine ca să pot exprima aici, tot ceea ce am văzut si am auzit, atât in această Revelatie, cât si in tot ce am trait si traiesc de 20 de ani încoace.
Daca cineva se mai îndoieste că, toate cate eu scriu, nu ar fi de la Duhul Cel Prea Sfânt ,atunci, pot spune fara teama a gresi că ,Diavolul îl inseala amarnic ,pentru a pune gheara pe sufletul său.
                       Dumnezeu Duhul Sfânt
Asadar fratii mei întru Iisus Hristos, să lepădăm mândria , orgoliul, si toate câte nu fac decât, să înlesnească ca sufletul nostru, să fie mai usor de prins în gheara sa,şi asta va fi pentru vecie.
Să nu lăsăm să se întâmple, o asemenea Tragedie pe vecie, ci să ne apropiem de Bunul Dumnezeu si de Măicuţa Domnului, prin Credinţă, prin bunatate si mila faţă de Aproapele nostru.Amin.
                                             Cu dragoste,Maria.
                                             

                                   

                                                        

Un comentariu:

  1. DA! Ce pot sa zic numai sa nu vi se intample ceva nefiresc. Doamne fereste!

    ----YHWH----MARANATA----AMIN----

    RăspundețiȘtergere