duminică, 20 septembrie 2015

ALERTĂ ! ALARME GRIPALE ! VINE EPIDEMIA DE GRIPĂ ,IAR VACCINURILE ROMÂNESTI , VOR LIPSI CU DESAVÂRŞIRE !

                                                           
                                     19 Septembrie 2015, ora 5,38 dimineaţa !

                                            Dragii mei, 

În această dimineaţă în zori, mă trezeste un glas care repetă încontinuu aşa :

               "Alertă ! 
            Alarme  gripale !
          Alertă  ! Alarme  gripale !"


Crinofizin, fiole


1222947931.jpg.

În această clipă dragilor,deşi sunt în pat cu trupul, totuşi cu sufletul , sunt într-o camera din casa mea, iar aici, nu stiu cum s-a intamplat, dar ţin în mâini 4 fiole de vaccin gripal.
Două fiole sunt mai mari, si doua mai mici.
Pe fiolele mai mari, scria cu roşu aşa :

                  "Alertă, Alarme gripale, Ampison!"

Pe celelalte două fiole obisnuite, adică mai mici, scria cu negru aşa :
                "Alertă, Alarme gripale!"

În timp ce eu priveam cu atentie la fiolele din mâna mea, si voiam sa citesc ce scrie pe ele, apare in faţa mea, un Medic cunoscut mie. Medicul insista sa-i dau si ei doua fiole de vaccin, dar eu fara cuvinte îi spun că, îi voi da două fiole numai dacă îmi dă un pix la schimb. Medicul vazand că tot insist cu pixul contra fiolelor de vaccin, a plecat de langa mine, ca sa-mi aduca un pix si sa facem tranzacţia.
Iar aici totul s-a terminat, şi eu am tresaltat puternic in pat, am deschis ochii si lumina electrica,şi mi- am notat toate cate mi s-a arătat. 
Dragii mei, pe lânga toate câte necazuri ne inconjoara, din păcate vom trece si prin Epidemie de Gripă. Poate sa fie la nivel National, dar poate sa fie foarte bine, si la nivel International. Indiferent cum si ce va fi, trebuie sa rămânem tari în Credinţă , si sa implinim cu dragoste si din dragoste, Poruncile Lui DUMNEZEU.
 Şi aşa ne vom construi Scara la Cer, Scara pentru mântuirea sufletului nostru.Amin!
                                        Cu dragoste, Maria. 
   
 

2 comentarii: