miercuri, 23 septembrie 2015

UN CUTREMUR MARE ŞI TSUNAMI MARE ???!

                                             
                                      23 Septembrie 2015, ora 6,30 dimineaţa !

                                                   Dragii mei, 

În această dimineaţă, imi dă trezirea un glas care, spune ceva despre Cutremure,si mai ales despre un Tsunami.
 Audio Furniture/Vibration Control-

Glasul spunea aşa, dragilor:

                    "Toată lumea luptă împotriva                 Cutremurelor.
 Dar Dihaiul ,este împotriva Cutremurului, un Tsunami !"
Am citat întocmai, cum am auzit glasul.
Şi iată dragii mei, cum de acolo de Sus, ne previne de un Tsunami nimicitor.
După cum stim cu toţii, cuvântul Dihai, inseamnă ceva..., bun sau rău ,dar de o intensitate mare , ceva uluitor, ceva ce nu s-a mai văzut si întâlnit până acum.   

 Como acontecem os Tsunami.
Aşa cum reiese din citat, va fi un Tsnuami mare, ditai mai Dihaiul, adica ,cel mai mare din câte au fost până astăzi.
Dragii mei, ce as putea ca să mai spun ,decât : 
Doamne iartă-ne , apără-ne si ne păzeste ,si nu-ti revărsa Mânia Ta, asupra Fiilor Tăi! Amin !
Chiar acum ,aud un glas care spune ferm aşa :
                   "Vom răspunde în faţa Domnului Iisus Hristos !"
Da, aşa este ! Cu toţii vom da socoteală în faţa Mântuitorului nostru Iisus Hristos, pentru ceea ce am făcut, dar si pentru ceea ce nu am facut. Adica, pentru faptul că, am fi putut face mai mult Binele, dar nu l-am facut. 
                                     Cu dragoste, Maria.  

2 comentarii:

  1. Era in urma cu cateva zile un "anonim" care spunea ca pe 23 septembrie ne va lovi un asteroid si va provoca un tsunami imens,distrugator.Iata ca aproape s-a dus 23 septembrie si n-a venit nici asteroidul nici valul tsunami distrugator.Pai nu merita sa-i iei la bataie pe-acesti mancatori de "rahat"? Idiotii....Sau ori fi platiti sa sperie lumea ca sa nu se mai gandeasca tot omul le nenorocirile care le fac jidanii iudeo-khazaro-masoni...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si-a trecut si 24 septembrie si tot nimic....Mama lor de jigodii mincinoase....

      Ștergere