luni, 7 septembrie 2015

MAMELE COPIILOR, VOR FI LUATE DIN ORAS ! COPILASII VOR RĂMÂNE FARĂ MAME !

                                       6 Septembrie 2015, ora 4,08 zori de zi !

                                                Dragii mei, 

După episodul cu Dinozaurii din articolul anterior, la scurt timp, aud un glas care spune ceva cutremurator. 
Acest glas dragii mei, foloseste in propozitie si un cuvant pe care eu nu-l înteleg; nu-i înţeleg sensul.
Glasul ,aproape că mi-a silabisit acest cuvant din propozitia de mai jos :
                     "Suntem într-o situaţie dooloceşte !
                 Do-o-lo-ceş-te !
                Iar mamele copiilor , sunt luate din acest oraş !"

Apoi glasul se stinge ca un ecou, iar eu raman iarăşi fara de glas, gandindu-ma la o viitoare tragedie, când mamele vor fi luate de langa copilasii lor. 
 Hipocrate-Alimentele să-ţi fie medicamente! Alege sa fii sănătos!!Posteaza poza 'Copil foarte mic pe facebook!
Dragii mei, unde si când se va întampla acest lucru oribil, eu nu stiu. Dar din nefericire, toate acestea se vor adeveri şi vor frânge multe inimi ale mamelor, si vor curma multe vieti ale copilasilor lor.
 Trilulilu #diverse COPILASI
Să fim buni, iubitori si milostivi, sa ne rugam pentru noi si cei dragi noua, dar mai ales, sa ne rugam si pentru Aproapele nostru, pentru Pacea lumii intregi. 
Dumnezeu si Măicuţa Domnului ,să vă aibă pe toti în paza Sa, si sa va ocrotească cu Mila si cu Dragostea Sa !  
                               Cu dragoste, Maria. 

                

2 comentarii:

  1. S-a intamplat aseara la granita Serbiei cu Ungaria, in luptele dintre migranti si fortele de ordine ale Ungariei. Fortele de ordine au luat copiii din mijlocul migrantilor si i-au dus pe teritoriul Ungariei in orfelinate. Ii arata pe tati si mai ales pe mame cum plangeau la granita si se rugau de fortele de ordine ungare, sa le dea copiii inapoi. Dumnezeu sa ne ierte si sa fie bland si milostiv cu noi in zilele cele de pe urma. Apara, ne pazeste si ne mantuieste Doamne Iisuse Hristoase cu puterea si cu Slava Ta.

    RăspundețiȘtergere