joi, 17 septembrie 2015

COD ROŞU !!! BARAK OBAMA STRÂNGE RÂNDURILE ! EL FLUIERĂ ADUNAREA !

                       Noapte de 16 -17 Septembrie 2015 ,ora 1,10 !

                                               Dragii mei,  

În această noapte, în timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu si la Maica Domnului, văd dragii mei,CASA  ALBĂ a SUA !
 casa albaPresident Barack Obama delivers his inaugural address at the ....
 În faţa Casei Albe, pe gazonul verde, pe partea dreaptă cum privim , îl văd pe Barak Obama.
Este în picioare  si poarta un costum de haine impecabil ,de culoarea indigoului violet.
Are în urechile sale, Antene lungi de-o palmă.
O Antenă în urechea stângă care era spre Est,si o alta Antenă în urechea dreapta, cea dinspre Vest.
Dragii mei,  BARAK  OBAMA ,spune ceva în engleză, priveste în stanga sa, apoi în dreapta sa, îşi scoate fiecare Antena din fiecare ureche, iar cu mâna dreaptă, pune în gura sa un fluier,precum acelea de pe stadion.
Într-o clipă, de-a stanga si de-a drepta lui Barak Obama ,s-au adunati multi soldati, el fluieră tare si spune cuvinte in engleză pe care eu nu le înţeleg;dar o forţă nevăzută, scrie cu alb stralucitor  în aer, pe un fond bleu, si cu ghilimele ,aşa :

                        "Achiziţii " !

Din ceea ce a spus Obama, am înţeles ca fiind ultimul cuvânt :
Four, adică 4 !
Şi văd dragii mei, Armată, soldati, camioane si tancuri, câtă frunză si câtă iarbă, atât erau de multe.
Dragii mei, după cum vedeti SUA, nu a stat si nici nu va sta cu mâinile în sân.
SUA, se pregateste ca sa intervina cu armată, undeva ,pe undeva. 
Unde anume si când, eu nu stiu.
Dar e clar că, Obama tace si face !   
Dragii mei,să ne rugam pentru noi, pentru oamenii napastuiţi , pentru sărmanii refugiati, precum si pentru Pacea Lumii întregi, care se clatina din temelii.
       Dumnezeu si Maica Domnului sa va ocrotească pe toti,cu Mila Sa cea Mare, si cu Dragostea Sa nemarginită, infinită!
                          Cu dragoste, Maria.   

   

4 comentarii:

  1. VA LOVI IN SIRIA, VOR RAZBOI ,DAR VAI DE NOI ,ESTE RAZBOI MONDIAL

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pregatesc pentru ca se apropie luna rosie pe 28 septembrie ultima din istoria omenirii si dupa incepe razboiul mondial poate incepe oricand dupa aceasta data.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da a intervenit in Siria armata lui Obama pe 30 Septembrie a inceput atacul aerian si al treilea razboi mondial.

    RăspundețiȘtergere