marți, 22 septembrie 2015

CASA SA , I SE CUTREMURĂ ! MĂ DUC LA CASA SA !

                               Noapte de 18 -18 Septembrie 2015, ora 2,00!

                                                Dragii mei, 

În această noapte,in timp ce scriam aici pe Blog,aud dragilor un glas ,care spune ceva cutremurător.
Citez:
                    "Mă duc la Casa sa, că i se cutremură.
            Casa  sa i se cutremură tare ,şi trebuie să mă duc si eu acolo !"

                           
În această clipă dragii mei, văd o tânără mămică, pe un hol întunecat, ce ţine de mânuţă un copilaş de vreo 3 anisori.
Tânăra mămică, iese in mare graba din holul întunecat, tinându-si strâns copilaşul de mânuţă.
Totul se intampla ,spre Sud !  
Dragii mei, din păcate vom auzi de un Seism mai mare, care va face să se cutremure bine de tot casele.
Unde şi când va fi, eu nu stiu a vă spune.
Dar ceea ce stiu fără nicio îndoială, este că, România , va fi si este ocolită de Cutremure devastatoare.
Şi nu de la mine spun aceasta, ci numai de la Duhul Cel Prea Sfânt.
Să ne rugam Bunului Dumnezeu si Maicii Domnului, ca să fim sănătosi, să fim ocrotiţi de tot ce este rău, de tot ce ne aduce lacrimi si suferinţă trupească si sufletească.
                                Cu dragoste, Maria.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu