sâmbătă, 19 septembrie 2015

ŞI S - A ADEVERIT ! AVIONUL A LUAT FOC ÎN ZBOR, LA UNUL DIN MOTOARE !

                                                                                  Dragii mei, 

Scriam în urmă cu două zile, despre un Avion care va lua foc la aripa dreaptă , chiar sus în zborul său.
Şi iată dragii mei, că după doar două zile, ceea ce mi s-a arătat,s-a si adeverit :
                                           

                                      16  Septembrie 2015, ora 13,52 !

                                                   Dragii mei, 

Tot astăzi în timp ce scriam aici pe blog, văd cu cel de-al treilea ochi, pe care mi l-a dăruit Bunul Dumnezeu în mod nevăzut , văd in spatele meu, desi eram cu ochii pe Monitor, văd un Avion în zbor.
Avionul se îndrepta spre Sud-Est. 


free wallpapers › Avioane wallpapers › Avioane wallpapers.
Cât am clipi din ochi, sub aripa dreaptă a Avionului în zbor, văd flacari mari.
De unde au apărut aceste flacari, eu nu stiu a vă spune.
Cert este că, vom auzi de un Avion care va lua foc în zborul său, acolo sus, în înaltul Cerului.
Cum, de ce, şi unde se va intampla aceasta tragedie, vom afla impreună, din păcate ,pentru cei care se vor afla in acest Avion.
                                        Cu dragoste, Maria. 

  1. Panica printre pasagerii unui avion Jet Blue. Un ...

    www.opiniatimisoarei.ro/panica-printre-pasagerii-unui...
    Momente de cumpana pentru 142 de pasageri ai unei curse Jet Blue. Pilotul a fost nevoit sa aterizeze de urgenta, pentru ca un motor al aeronavei luase foc. Din ...
    Momente de cumpana pentru 142 de pasageri ai unei curse Jet Blue. Pilotul a fost nevoit sa aterizeze de urgenta, pentru ca un motor al aeronavei luase foc. Din fericire, s-a intamplat la scurt timp dupa decolarea din Long Beach, California. Avionul mergea in Austin, Texas.

    Cabina s-a umplut rapid de fum, iar pilotii au putut intoarce si ateriza de urgenta. Cum mastile de oxigen n-au cazut de la sine, insotitoarele de zbor le-au activat manual. Au urmat scene haotice. Pasagerii inspaimantati au facut mari eforturi sa respire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu