miercuri, 16 septembrie 2015

MAICA DOMNULUI PLÂNGE PENTRU NOI , CHIAR DEASUPRA PĂMÂNTULUI !

                                                                
                                                            4 Septembrie 2015, ora 23,42 !

                                                      Dragii mei, 

În această noapte dragii mei, în timp ce mă rugam cu lacrimi la Măicuţa noastra, la un moment dat, deşi eram cu ochii în Carticica de Rugaciuni, O văd pe Măicuţa Domnului îmbrăcată în vesminte bleu deschis. 
                         


Maica DOMNULUI... cultura #arta Sfanta Fecioara Maria - Adormirea Maicii Domnului.

MAICA  DOMNULUI , cu privirea în jos şi cu Chipul extrem de trist, uda Pământul  cu Lacrimile Sale Prea Sfinte.
Dragii mei,  la nici 2 metri în faţa mea si deasupra Pământului, stătea înconjurată de o Lumină albă orbitor de stralucitoare, Prea Curata Fecioara Maria. 
Plângeam si eu privindu-O, desi eram cu ochii în Carticica de Rugaciuni, era ca şi cum as mai fi avut un ochi în crestetul capului.
Maica Domnului plânge pentru noi oamenii, pentru ceea ce ne asteaptă pe toti de-acum încolo.
Vremuri grele, vremuri extrem de tulburi vor veni si ne vor învălui pe toti.
Lumea -ntreagă se cutremură si la propriu si la figurat. 
Să ne rugăm şi noi dragii mei,la Măicuţa Domnului si la Bunul Dumnezeu ,ca să fim apăraţi de tot răul si de tot necazul, ca să ne-ntărim în Credinţă ,iar inimile si sufletele noastre ale tuturor, să rămână deschise Milei, Bunataţii,Iubirii şi Dragostei de Dumnezeu si de Aproapele nostru, AMIN ! 

  • youtube.com
  • O MAICUTA SFANTA.

                                                                 Cu dragoste, Maria.



Un comentariu:

  1. Cam cu intarziere mesajul,este bine sa il stim din timp oricum e bine si mai tarziu decat niciodata.Dar vad acest mesaj extrem de important,Fecioara Maria plange si nu e de bine.

    RăspundețiȘtergere