luni, 14 septembrie 2015

INUNDATII EXTREM DE GRAVE , SPRE SUD !

                               13  SEPTEMBRIE  2015,ora 4,10 zori de zi !           


                                                       Dragii mei, 

Şi iată dragilor, tot în această dimineaţă în zori , când nici nu apucasem ca să adorm din nou, văd cum apa izvoraste de peste tot si acoperea strazile si ogoarele.
Îmi aud glasul sufletului meu, care-mi dictează pur si simplu cum si ce să scriu.
Dragilor, este uimitor ca sa nu faci nimic, ca să nu te gandesti la nimic, si totusi să-ti auzi glasul sufletului, care seamana ca doua picaturi de apă ,cu glasul firesc pe care il rostesc buzele noastre, şi care îţi porunceste cum să scrii.
Asa ,imi poruncea Sufletul meu, ca să scriu :

                        " Văd în subsolurile  beciurilor caselor, văd cu ochii liberi....!"

În această clipă dragilor, chiar vedeam spre Sud -Vest, cum apa iesea singură de prin curtile caselor, de prin subsolurile si beciurile casselor, acoperind asfaltul care era mai sus de case.
Dragii mei, cu siguranţă vom vedea cu totii cu ochii liberi, INUNDATIILE  extrem de grave.  
                  Romania 2014: canicula, inundatii si fenomene extreme!
Dragii mei, vom auzi de aceste grave INUNDATII  care vor face mari pagube materiale, sau Doamne fereste sa nu fie si cu victime omenesti. 
                                       Cu dragoste, Maria.  

Un comentariu:

  1. Doamna Maria cu tot respectul, de 2 zile vedem la televizor ca in sudul Frantei apele fac ravagii. Sa speram ca nu vor fi altele mai grave decat sunt. La fel a fost saptamana trecuta in sudul Italiei.

    RăspundețiȘtergere