joi, 3 septembrie 2015

SPORTIVI ÎN PERICOL !!!

                                           3  Septembrie 2015, ora 3,45 zori de zi !

                                                Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă în zorii zilei, o lumina alba ,orbitor de stralucitoare, m-a trezit si astfel văd cum sore Răsărit are loc o mare Explozie din care iese foarte mult fum negru, până la Cer.
Si aud dragii mei, pentru a doua oara în cateva ore, un glas care-mi spune că, mai multi sportivi sunt in mare pericol. 
Iată ce spunea glasul:

                    "Sportivi în Pericol !
               Sportivi  în Pericol !"

Asadar dragii mei, ieri scriam de un sportiv ce fugea din calea bombelor, a terenului minat parcă, iar astăzi un alt glas îmi spune că, urmeaza un Atentat in care sportivii vor fi in pericol mare. 
   Galleria di immagini e foto: Sportivi depilati
Ce pot sa mai spun ???
Eu doar le vad, dar din păcate nu pot sa intervin , ca sa evitam tragedia.
Mai multe informatii, mai multe detalii, nu mi s-a dat !
Doamne apără-i si-i păzeste, căci nu au nicio vină pentru ceea ce urmeaza a se intampla .
                                         Cu dragoste ,Maria.  

2 comentarii:

  1. http://teotrandafir.com/explozie-langa-stadion-la-un-meci-din-brasov-imaginile-incredibile-surprinse-in-direct-de-camere/77056/

    RăspundețiȘtergere
  2. http://teotrandafir.com/explozie-langa-stadion-la-un-meci-din-brasov-imaginile-incredibile-surprinse-in-direct-de-camere/77056/

    RăspundețiȘtergere