miercuri, 9 septembrie 2015

IISUS HRISTOS RASTIGNIT PE CRUCE , CU UN STEGULEŢ ALB FLUTURÂND ÎN MÂNA STÂNGĂ !

                                                         4 Septembrie 2015, ora 23,30 !

                                                        Dragii mei, 

În această noapte si la această oră,,mă aflam în curtea casei mele, intr-un loc in care aveam lumina becului de-afara.
Aici sub Cerul liber , mă rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului, citind dintr-o Cărticică de Rugaciuni. 
La un moment dat, desi eram cu ochii în carte, vad deasupra mea, sub CERUL noptii, pe Domnul nostru Iisus Hristos, rastignit pe Cruce.
Mântuitorul avea trup de lumină albă, iar Crucea era maro.
În jurul Său, o lumina albă orbitor de stralucitoare, Îi lumina Trupul si Chipul.
În jurul luminii albe,precum un gărduţ de aur , a apărut un fir de lumină aurie  , ruptă ca din Soare.
Iar în Mâna Sa stângă, IISUS  HRISTOS deşi era rastignit pe Cruce ,ţinea un Steag alb ce flutura în vânt.
Priveam fara sa-mi ridic ochii din Carticica, si imi dăduseră lacrimile, traind aievea aceste clipe divine.
Dragii mei, după cum vedeti si Mântuitorul ne spune de pe Cruce  Rastignit, că trebuie să facem pace, si sa mentinem Pacea Lumii cu orice preţ.
Fuga oamenilor din calea bombelor si a gloantelor, nu ar trebui s-o privim cu indiferenţă,ci trebuie să ne deschidem inima si sufletul, dând o mână de ajutor acestor năpăstuiţi ai soartei. 
Sa ne gandim că, dacă am fi fost noi sau copiii nostri în locul acestor suflete ?
Iata chiar acum un glas imi spune că, SPANIA va primi cei mai multi refugiati, după Germania.
Fiecare Ţară trebuie să deschida granitile si in limita posibilitatilor materiale, sa primească din refugiati.
Să ne rugam fratilor, la Mântuitorul nostru Iisus Hristos si la Maica Domnului, ca să ţină în Prea Sfintele Sale Mâini, sufletele noastre a tuturor ,precum şi Pacea Lumii  întregi.
                                   Cu dragoste, Maria.    
 La Croce maestra del cristiano

3 comentarii:

  1. https://thraxusares.wordpress.com/2015/09/14/lider-islamic-romania-este-pamant-islamic-si-trebuie-eliberat/

    RăspundețiȘtergere
  2. https://thraxusares.wordpress.com/2015/09/14/lider-islamic-romania-este-pamant-islamic-si-trebuie-eliberat/

    RăspundețiȘtergere
  3. DA! Steguletul cel alb fluturand in vant este semnul ca Domnul va veni in curand!

    ----YHWH----MARANATA-AMIN----

    RăspundețiȘtergere