marți, 15 septembrie 2015

UN INCENDIU INTENS , LA ULTIMELE ETAJE A UNUI BLOC DE CULOARE DESCHISĂ !

                                         15 Septembrie 2015, ora 5,10 dimineaţa !

                                              Dragii mei, 

În această dimineaţă în zori , o lumina alba precum un fulger pe Cerul de noapte m-a trezit ,si astfel vad un bloc de locuinţe de culoare deschisă , ce se afla spre sud, dar cu faţa spre Răsărit.
Ultimul ,sau posibil ultimele două etaje ale Blocului, erau în flacari,iar fumul negru se ridica la Cer, valuri ,valuri.

 Incendiu devastator la complexul rezidenţial Confort City.

Dragii mei, din nefericire vom auzi de un Incendiu devastator, la ultimele etaje a unui bloc, de culoare crem-gri ! 
Să sperăm că,nu vor fi si pierderi de vieţi omenesti. 
                                           Cu dragoste, Maria. 

Un comentariu:

  1. Da! Eu va sustin visele si viziunile dv. doamna Maria pt. ca si eu am astfel de vise si viziuni si este foarte bine sa tineti cont de pozitia in car va aflati in viziunea sau in visul dv., adica punctele cardinale: nord, sud, est, vest deci si aceasta viziune este posibil sa vi se adevereasca

    ----YHWH----MARANATA----AMIN----

    RăspundețiȘtergere