joi, 3 septembrie 2015

ELENA UDREA ÎN PERICOL !

   
                                          3 Septembrie 2015, ora 4,10 zori de zi !

                                                  Dragii mei, 

Scriam în iarnă despre cel mai controversat personaj , ELENA  UDREA, cum că ar fi în pericol .
Chiar ELENA  UDREA ,afirma ca ar fi in pericol atunci cand era in inchisoare.
  1. May 01, 2015 · Elena Udrea este ameninţată în închisoare. Un deţinut condamnat pentru răpire i-ar fi trimis o scrisoare în care spune că a fost plătit de un ... 

    Dar iata dragilor că , ELENA  UDREA este acum oarecum libera, se afla sub control judiciar, până se va judeca Procesul ei.
    Si chiar si-asa, ELENA  UDREA tot este în mare pericol.
    Iata ce spune un glas, astazi în zori :

                 Îmmm!
             A murit Elena  Udrea ! 
            Şi sunteţi vinovată ?
    La care un glas de femeie , spune cu uimire si cu fermitate:  
             Nuuu! Nu sunt vinovată !"

    Dragii mei, nu am nimic cu acest personaj. Ci doresc, ca fiecare care greseste intentionat sau nu, sa plateasca. Dar în niciun caz cu viaţa sa !
    Dar asta nu depinde de noi, ci numai de BUNUL  DUMNEZEU. EL hotaraste pentru fiecare, când si în ce fel vom pleca de pe acest Pământ.
    Noi nu putem face absolut nimic ,ca sa ne schimbam soarta.
    Rugaciunea  inimii :"DOAMNE  IISUSE  HRISTOASE, miluieste-ma pe mine păcătosul ", ÎL poate face pe BUNUL  DUMNEZEU ca sa-Şi întoarca Faţa Sa catre noi, cu mila si cu iubirea Sa, fata de noi fiii  Săi.
    Să nădăjduim că BUNUL  DUMNEZEU si MAICA  DOMNULUI, o va  apăra si pe ELENA  UDREA, căci EL nu voieste moartea păcătosului ,ci voieste ca să se intoarca si sa fie viu.
    Şi să ne apere si pe noi toti, cu mila si cu dragostea Sa, Amin !
    Şi iata si un articol mai vechi, referitor la ELENA UDREA :   


  Noapte  de  9 - 10  Februarie 2015,ora 0,20 !

                                                        Dragii mei, 

Cu siguranţă nu v-aţi fi aşteptat ca să scriu aici si despre personajul zilei : Elena Gabriela  Udrea , mâna dreaptă a fostului Presedinte Traian  Basescu !
V-ati săturat cred ,ca sa tot auziti despre aceste două personaje, si parca nu ar mai fi trebuit ca si eu sa scriu aici pe Blog.
Dar nu este cum voiesc eu, ci numai cum vrea Bunul Dumnezeu.

                                          

În această noapte, am închis televizorul ,ca sa ma pot ruga la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului.
Iar în timpul Rugaciunii mele, văd ca si cum as fi avut un al treilea ochi, în dreapta mea, văd un ecran Tv mai mare, iar pe ecran o văd pe ELENA  UDREA la pupitru, vorbind si gesticulând, asa cum a făcut in această seară în Parlamentul României, îmbracata într-o bluză albă si cu sacou negru, vorbind la microfon.
Pe ecranul Tv, jos pe o bandă neagră , a apărut scris cu auriu ,ceva uluitor.
Acestea erau cuvintele scrise pe bandă neagră :

                "ELENA  UDREA  , CÂT  MAI  APROAPE  DE  PĂRINTELE  CLEOPA !"  

Dragii mei, Părintele  Cleopa  , este  în Lumea de Dincolo !
Părintele  Cleopa,  a trecut la cele veşnice !
Părintele Cleopa ,este în Împărăţia Lui Dumnezeu !
Vă gândiţi şi voi ,la ceea ce mă gândesc şi eu ?
DUMNEZEU  nu vrea moartea păcătosului ci voieste ca  sa se întoarcă şi să fie viu.
Cum poate să fie ELENA  UDREA, cât mai aproape de Părintele  Cleopa, decât numai ,dacă trece la cele veşnice.
Pe mine, m-au cutremurat la propriu aceste cuvinte şi felul cum apar de Sus, exact la momentul potrivit .  Astept cu interes si părerile voastre.
                                     Cu dragoste, MARIA.
                                                               

2 comentarii:

  1. face referire la controversatul personaj din politica Elena Udrea nu si la femeia Elena udrea.

    RăspundețiȘtergere
  2. DA! Asa se va intampla precum va aratat Maica Domnului. AMIN.

    RăspundețiȘtergere