sâmbătă, 26 septembrie 2015

TRICOLORUL ROMÂNIEI , PE UMERII SFINTEI TREIMI !


                         Noapte de 24 - 25 Septembrie 2015, ora 0,05 !

                                                 Dragii mei,  

În această noapte dragii mei, în timp ce ma rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului, văd dragii mei, cum Cerul se deschide şi mai jos ,deasupra pământului, apare SFANTA  TREIME asa cum O stim din Sfintele Icoane.

                                              sfanta treime.

Sfânta Treime  dragii mei, începând cu Dumnezeu Tatăl ,Prea Sfantul Duh si Mântuitorul Iisus Hristos, sunt învăluiţi de un Curcubeu, care avea doar trei culori.
Aceste culori arătau aşa :

Banda tricolor JR60NB   .
Undeva mai sus in nori,deasupra Curcubeului tricolor, stătea un Sfant, in dreapta Mântuitorului, si privea la toate câte se petreceau. Acest Sfânt era in vârstă si se asemăna minunat de frumos, cu Sfantul Ierarh Nicolae.
Preasfanta Nacatoare a Domnului Hristos- Ieromonahul Chiril
Cerul Lui Dumnezeu a întins intr-o clipă , Curcubeul Tricolor. Dumnezeu Tatăl ,precum si Dumnezeu Fiul, ţineau capetele Curcubeului Tricolor.
Iar la Iisus Hristos, Tricolorul s-a lipit de obrazul Său drept. 
Aud un glas dragilor, care striga foarte bucuros aşa :

                 "Ne-am întâlnit Dumnezeul mântuirii mele. Stăpâne al meu, şi Dumnezeul meu, ne-am întâlnit !"
Şi continui ca să vad fratilor, Cerul cu Tricolorul sub forma de Curcubeu,sub care stralucea în Dumnezeiasca SA LUMINĂ , PREA  SFÂNTA  TREIME şi MAICA  LUI  DUMNEZEU.  
 Trilulilu #diverse Maica Domnului Indurerata.
Fratilor !
PREA  SFÂNTA  TREIME si MAICA  LUMINII ,ocroteste ROMÂNIA în mod special.
Romania dragilor, va fi Cel de-al doilea Ierusalim ,dar stim cu totii că,  deja este Gradina Raiului, Gradina Maicii Domnului. 
Sa ne inchinăm si noi dragii mei, cu smerenie si cu dragoste, Prea Sfintei Treimi si Maicii Lui Dumnezeu, ca sa ne ocrotescă pe fiecare în parte, cu Mila Sa si cu Dragostea Sa infinit de mare.
Să dăruim Aproapelui nostru ,Dragoste si bunătate , si sa fim ferm convinşi că ,Viitorul al Doilea Ierusalim ,va fi în România zilelor noastre.
Să fim buni la inimă si curaţi la Suflet, si din dragoste infinită să împlinim Poruncile Domnului.
                                          Cu dragoste  , Maria.

4 comentarii: