joi, 13 ianuarie 2022

MARIA GHIORGHIU - BZI - LIVE, EMISIUNE REALIZATA DE ROXANA CARAIMAN !

                             13 Ianuarie 2022,ora 11,30 !

                                        Dragii mei, 

Ieri 12 ianuarie 2022,m-a sunat dna Roxana Caraiman de la BZI -LIVE, care realizeaza multe emisiuni si cu PARINTELE CALISTRAT.
Fireste,am acceptat cu mare bucurie,iar ceea ce am discutat live astazi 13 ianuarie 2022,se afla in acest video-clip de o ora.

                .
Mi-am dorit tare mult ca sa public si pe Blogul Dumnezeu Exista-Marturii,ca sa vedeti si voi dragilor.
                     Cu dragoste,Maria.

6 comentarii:

  1. Da pe la minutul 20 spuneți ca nu sinteti Clarvăzătoare ca mulți asa spun luinduse după titluri de bloguri cum era și aici scris ca reclama pe ecran, sau pe altele prezicatoare-Crăciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna Maria urmăresc cu mare drag interviul dv.
    Sa stiti ca am plâns
    BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului să vă BINECUVINTEZE si sa va ocrotească cu puterea lui cea mare
    Va .multumesc si va iubesc din tot sufletul 💐🤗

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce nu mai este disponibil video / interviul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. Anonim14 ianuarie 2022, 22:23 Este disponibil! Dati de 2 ori clik pe sageata alba si va duce la youtube!

      Ștergere
    2. Se poate vedea acum emisiunea! Multumim mult!

      Ștergere
  4. Conform unui Raport România e în Topul primelor tari la corupție în UE iar Covidul a redus democratia în toate tarile inclusiv în cele mai dezvoltate din UE - craciun.

    RăspundețiȘtergere