duminică, 9 ianuarie 2022

CRESTINI ! VOI VORBI ODATA PENTRU TOTDEAUNA ! AM FOST SI SUNTEM MARTORI,LA INTAMPLARI VIITOARE !



4    "Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  

                     


                                           Dragii mei,

În aceasta după amiaza, in timp ce scriam aici pe Blog,aud un glas care vine din Cerul sfant si care striga asa:

        "Crestini !

        Azi voi gasi un termen lung.

       Voi vorbi odata, pentru totdeauna !

Dupa care,glasul dispare ca sa faca loc la un alt glas.

Citez:

      "Martir! 

      Este nevoie si de martir!

      Fara acesta,fara Martir nu se poate!

     Am fost si suntem martori la intâmplări viitoare!

 Acest botez este simplu.

Este Fiul ,scaldat in toate timpurile!

Prea scump este numele Tău Doamne,intre viata si moarte!"

Dragii mei, primim semne din Cer cu fiecare clipa a vietii noastre,cu fiecare ceas si cu fiecare zi din viata noastra.

Eu scriu aici pe Blogul DUMNEZEU EXISTA -MARTURII,de 10 ani fara intrerupere. Minunile le traiesc inca de cand aveam 3 anisori,dar nu stiam ce se petrece cu mine,cu viata mea la acea varsta frageda.

Am realizat totul,adica, ADEVARUL LUI DUMNEZEU ,al DUHULUI SFANT,abia in 1997 cand BUNUL DUMNEZEU mi-a luat Mama,printr-un accident de masina. Cu 2 ore inainte de Tragedie, vazusem totul intocmai ca intr-un vis,( dormeam in acea Duminica de 27 iulie 1997).

Cand m-au sunat cei dragi de la tara, ca sa-mi spuna de tragedia cumplita,le-am spus sa se opreasca din vorbit,ca sa le spun eu cum s-a intamplat,desi eram la 400 km distanta ,in clipa in care a avut loc accidentul.Din acea zi, am stiut ca BUNUL DUMNEZEU are un plan cu mine, cu viata mea. Am inceput sa scriu tot ce vedeam si tot ce auzeam,la Porunca Lui Dumnezeu,am scris in sutele de caiete adunate pana in ziua de astazi.Si nu m-am impiedicat dragilor, nici de cuvintele jignitoare ale ateilor, nici de sagetile celor plini de sine si de mandrie, si nici de cuvintele celor care ma trimiteau la nebuni. Am mers mai departe,cu fruntea sus,cu Credinta statornica, cu inima si cu sufletul neinfrant de rautatile semenilor,de jignirile lor, de tot ce-mi aruncau in fata. 

Am iubit si iubesc pe BUNUL DUMNEZEU si pe MAICUTA DOMNULUI, mai presus de viata mea,mai presus, infinit mai presus de sagetile veninoase pe care le primeam si le mai primesc inca, de la multi semeni de-ai nostri.

Asadar fratilor, sa ne deschidem ochii sufletului nostru ,si sa fim vrednici de a vedea Minunile ceresti.

Sa respectam Poruncile Lui Dumnezeu, sa le implinim cu dragoste si din dragoste.

Fara Dumnezeu dragilor, nu putem face nimic.

Tot ce reusim sa facem fara Credinta in Bunul Dumnezeu si in Maicuta Domnului ,totul se prabuseste,se alege praful si cenusa de tot si de toate.

Deci,sa nu incepem lucrul fara ca sa ne facem semnul Sfintei Cruci si fara sa spunem din inima:

     "Doamne Iisuse Hristoase,milostiv fii mie pacatosul(a)".Amin!

                         Cu dragoste,Maria.

6 comentarii:

  1. Dna Maria, sunteți o persoană chiar fff DRĂGUȚĂ:) complimentul vine din partea tot a unei Mării;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa fiti sănătoasă ! La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua doamna Maria! De la tragicul accident al mamei dvs. din 1997, de cand ati realizat ca aveti un har de la Dumnezeu, si pana la acea intamplare cu sfera de energie care v-a patruns in ochiul drept si cu care vedeti acum lumea nevazuta a Domnului si predictiile, cat a durat intre cele doua intamplari?

    RăspundețiȘtergere
  4. BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului să vă BINECUVINTEZE si sa va ocrotească cu puterea lui cea mare doamna Maria.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai aia-i si faza: tu zici ca esti martor, dar tu de fapt nu tii cont de ei. Ka-ching!

    RăspundețiȘtergere