marți, 11 ianuarie 2022

DUMNEZEU NE IUBESTE ŞI NU VREA SA NE PIARDA ! VINDECAREA SUFLETULUI PRIN CREDINŢĂ !



                         Duhul-Sfant-in-Biblie
                                    Dragii mei, 

În timp ce scriam aici pe Blog, aud dragii mei un glas care spune ceva la Imperativ.
Glasul dragilor, mi se adreseaza aşa :

                        "Trebuie să vindeci Lumea !
         Vindecă Lumea ,în cel mai scurt timp !" 

După care dragii mei, glasul dispare,iar eu ma gandesc la aceste Mari Cuvinte Divine, in care mi s-a spus sa vindec Lumea, in cel mai scurt timp.
Cum as putea eu dragii mei, ca sa vindec Lumea altfel ,decât ,numai scriind CUVANTUL  LUI DUMNEZEU?  
                           


De aceea fratilor, nu mai căutati nod în papură! Ci căutati CUVANTUL LUI DUMNEZEU pe care eu Îl scriu aici, si care Cuvant ,nu-L veti gasi nicaieri scris mai curat si mai plin de dragoste sufleteasca
Ceea ce eu scriu, este precum apa de izvor pe care o căutăm si o gasim, şi pe care, o bem atunci când ne este o sete teribilă. 
Beti fratilor, beti din acest IZVOR  VIU care curge imaculat, si care ,vindecă sufletul si îmbunează inima.
Acest Izvor cu Apă Vie, lăsaţi-l să vă ostoiască setea de Dragostea Lui Dumnezeu si a Maicii Domnului, lăsati-l să vă ostoiască setea de a face numai BINELE in viata aceasta,si sa uitam de rău. 
Daca totul în Lume are un preţ, atunci va asigur fratilor cu pretul vietii mele, că acest IZVOR  VIU, din care eu scriu zi si noapte,este de nepretuit!
DUMNEZEU şi-a revarsat Mila si Dragostea Sa, peste mine roaba Sa, pentru ca eu sa vă dăruiesc la nesfarsit din Izvorul Viu si fara de Moarte ,toate aceste Comori Divine si de nepretuit, care ,de le veti primi in inima si-n sufletul vostru, vă vor vindeca toate ranile si vă vor arăta Calea spre mântuire,Calea ,în bratele Lui Iisus Hristos si sub Aripile ocrotitoare ale MAICII  LUI  DUMNEZEU.
Eu scriu toate câte mi se porunceste, dar daca voi nu vreti sa le primiti, nu aveti cum sa va vindecati.
 Nu aveti cum să vă mântuiti.
Eu nu scriu de la mine,fratilor ! 
DUHUL  CEL  PREA SFÂNT graieste prin mine roaba SA. 

Dragii mei, cine ar face ceea ce eu fac zi si noapte,fara sa spere la un câstig banesc sau material ? 
V-am marturisit adeseori faptul că, eu m-am lepădat de toate bogatiile lumesti care ,sunt praf si cenusa in Faţa LUI  DUMNEZEU, si mi-am asumat toata raspunderea, pentru a implini din dragoste si cu dragoste PORUNCA  LUI  DUMNEZEU. 
Care Poruncă??? 
Aceea de a scrie toate câte mi se arata, toate câte mi se spune, şi care ,au drept scop,Întoarcerea la Dumnezeu a Semenilor mei. 
Astfel stiu eu, si pot a vindeca Lumea în cel mai scurt timp! Împărtăşind Cuvantul Lui Dumnezeu, prin a scrie aici pe acest Blog, si care Cuvant, nădăjduiesc sa ajunga în inima si-n sufletul vostru si sa nu mai plece niciodata de acolo,deoarece,se apropie cu paşi repezi,Cea de-a Doua Venire a Domnului nostru Iisus Hristos, în Noul Său Ierusalim, pe Pământ românesc.
                                     Cu dragoste, Maria. 

4 comentarii:

  1. Prin credință si prin adevar.Precum Apostolii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Depinde de tarina in care incolteste samanta.Tot numa a zecea parte_i pamant roditor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa este vindecarea vine de la Dumnezeu și Maica Domnului
    Doamne cate mi uni a facut si face Dumnezeu cu noi cu toți, numai credința și iubire dacă avem avem tot din partea divinității.
    Ce este mai .mult ca sănătatea?
    Poti sa ai palate si vile nu folosească nimic dacă nu ai sănătate și iubire.
    Iubire de Dumnezeu și Maica Domnului.
    Sanatate sa ne dea Dumnezeu și Maica Domnului la toata lumea. 🙏🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  4. Cel mai probabil se refera la faliile din viata politica națională sau globala care neconciliate vor duce la evenimente , grave cum încearcă Putin cu reconstituirea Noului URSS-Crăciun.

    RăspundețiȘtergere