duminică, 9 ianuarie 2022

DIN CERUL DIVIN,VERSURILE VIN ! "PE DRUMUL VIETII !"

 


.

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"                      

     .

                             Pe drumul Vietii !

Oricât ti-ar fi drumul de greu

Si te incearca Dumnezeu,

În viata asta

Grabnic trecatoare,

Tu nu uita crestine drag,

Fii bun,fii milostiv

 Si ai Credinta ,

Aproapele sa ti-l iubesti

Cât este omeneste cu putinta.

Aici, pe-acest pamant 

Nimeni nu este vesnic

Cu totii suntem trecatori.

Si nu uitati,

Că nu traim de doua ori.


Crestine bun, tu nu uita

Căci vine o zi in care,

Tu nu vei mai putea  

Lucrurile a le-ndrepta.


Nu are rost, ca sa te zbati

Averi si bani s-agonisesti,

Palate ,lucruri scumpe

 In aur imbracate.


Nimic din toate acestea 

Nu vei lua cu tine

Atunci cand vei pleca ,

De pe acest pămant.


Fii bun crestine,

Fii iubitor si-nvata 

Ca sa daruiesti 

Din tot ce ai ,

Din tot ce-ti prisoseste.

Pe toate le -i gasi 

In sferele ceresti.


Scara -ti vor fi 

Spre mantuirea ta ,

Spre Tatal Cel Ceresc 

Si spre Iisus Hristos,

Ce bratele le-ntinde 

Chemandu-te la El,

Ca tu ,sa nu-ti lipesti,

 De cele lumesti,

Inima ta cea franta

 Si sufletul indurerat.

Hai vino,

Vino -n ale Sale brate 

Ca El, te -a salvat.


Căci nu stim ziua 

Si nici ceasul

Cand vom pleca, din asta viata.

Fii pregatit crestine

Tu toate le invata

Si lasa -n urma ta ,

Iubire,dragoste si Bine!


Împaca-te cu toti 

Cei care ti-au gresit,

Si spune-le ,ca i-ai iertat

Chiar daca ei nu vor.


Dar vei avea,

 Sufletu-mpacat

Ca tu ai incercat 

Ca sa te mantuiesti.

Iubire si iertare, 

Tu sa le daruiesti.


Viata chiar e frumoasa

Asa cu spini si palamizi,

Cu boli ,cu suferinta

Cu lacrimi si durere,

De vei avea Credinta,

Vei căpata putere.


Si vei fi fericit

Ca-n asta viata grea 

Cu bine ai trecut,

Lasand in urma ta

Iubire ,armonie 

Si numele -ti,drept scut.


                                             20 Ianuarie 2021

                                           "Pe drumul Vietii!"

                                               Maria Ghiorghiu!


21 de comentarii:

  1. Frumoasa poezie, felicitări aveți talent doamna Maria-Crăciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am nevoie de ajutorul vostru, am o relație de 10 ani iar parintii lui nu mă vor și asta pentru ca mi-au adus numai suferința , de ce pentru ca au profitat de copiilor lor ( care nu este singur la parinti ) și doi pentru ca în tot timpul asta nu au vrut sa îmi cunoască familia, aveau pretentii sa îi ajutam sa își facă casa cu toate ca sunt aproape de 70 de ani… iar pe noi nu ne-au ajutat am făcut singuri cu mult sarcificiu totul mulțumim lui Dumnezeu ca și un colț de paine îl împărțim fără sa cerem, iar soțul meu a fost dependent de familie și controlat pana în momentul în care eu m-am prins și am și crezut ca eu sunt vinovata și asa am ajus la terapie . Au venit peste mine cu scandal și mi-au dorit numai rele pe care nu le recunosc acum, printre care ca le-am furat băiatul și ca nu m-am integrat cu toate ca eu am făcut toate eforturile sa le gătesc , sa le spun o vorba buna, sa îi Invit la o cafea însă in zadar, m-am oprit când am văzut ca ei profita și nu își fac datoria morala nu zic financiară fata de noi ca și cuplu . Când am încercat sa prind curaj sa le spunem ce ne doare au zis ca le dirijez băiatul ca el nu mai vine zilic sa ajute , nu mai suna ca se se planga ei de neajunsurile , neputința si victimizare . Ei nu se iubesc, respecta si înțeleg si cred ca sunt geloși pe iubirea si înțelegerea noastra…dar pe mine m-au distrus psihic si nici acum când am rupt legătura cu ei nu se potolesc, cu fiul lor comunica si se văd ca si când nu s-ar fi întâmplat nimic si cu toate ca li s-a explicat situatia continua sa se prefacă ca nu exist si sa ma facă sa îmi fie scârbă ma scuzați . Am plecat cât mai departe de ei cu toate ca am construit totul impreuna …ne-au luat materialul nu si inima dar ne tulbura mintea si ma întreb dacă este si aata o forma de manipulare si șantaj faptul ca nu scăpăm de ei nici în alta tara sau dacă se ocupa cu ceva mai necurat . Idea e ca eu nu îmi doresc sa mai am de a face cu ei, nu au invatat din greșeli , nu au de gand sa învețe sau prefăcut si se prefac ca nu exist …socrul meu la toate mesele si Întâlnirile noastre nu s-a uitat la mine niciodata . Iar fiul tot încerca sa împace capra si varza cu toate ca este conștient ca si mine de ce s-a întâmplat în 10 ani . Nu cred ca suntem noi vinovați , am făcut toate eforturile sa îi cucerim dar ei nu văd ca datorită faptului ca nu si-au făcut treaba de parinti s-a ajuns aici si asta pentru ca au vrut ca fiul lor sa fie sclav pe plantație . Ce părere aveți , credeți ca e în regula sa nu mai comunic cu oamenii toxici ? Asta simt ca m-au distrus si continua sa fie nesimțiți cu mine si sa ma jignească prin fiul lor pentru faptul ca “nu le-am făcut casa si îl dirijez “ dar cum sa fac eu casa altuia care nu la interesat de mine si l-am ajutat si depus eforturi sa îl cuceresc si cum sa ma implic când ei nu au vrut nici sa fie curioși cum arata ai mei ca de faptul ca trimiteau poze rudelor cu apartamentul nostru unde se lăudau dar singuri am realizat tot nu vedeau. Parintii mei sunt cu frica de Dumnezeu si spun sa las roata vietii sa aibe grija de ei si ca dacă eu sunt fericita cu el nimic nu mai contează nici pâinea tare. Parintii lui au spus ca îmi doresc un copil cu probleme , ca am sufletul negru…ca nu sunt Iisus sa vin sa le spun lor ce sa facă si ca întreba vecinii de la bloc “unde este copilul lor de 30 de ani” asta e putin pe lângă câte mi-au spus. Mi-am dat seama ca nu ma pot lupta cu niște încuiati mental care nu se iubesc, respecta si înțeleg si doi ca nu am cum sa ma lupt intr-o familie în care Dumnezeu nu exista si care cred ca au fost si la vrăji . Eu am fost crescută intr-un mediu creștin …nu pot sa îl pararesc doar pentru dependenta de familie dar nici sa mai accept sau sa mai comunic cu oamenii astia…nici sa spun ca ma voi răzbuna neducand nepoții acolo ca poate chiar nu pot avea copii si ma lovește Dumnezeu ca am luat decizia asta care nu știu dacă e buna sau rea. Sunt prea tanara . Va rog un mic sfat oameni buni !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citește Psalmii pentru o viață liniștită sau ține post sau apelează la un duhovnic(preot) poate ți se va schimba viața.

      Ștergere
    2. Tu copila,mergeti la Prislop la mormantul parintelui Arsenie Boca si va va indruma.Nu mai permite parintilor lui sa intre la tine in casa si sa te dirijeze.Daca tine la tine,va fi cu tine.Fi mai curajoasa.Pa,pa.

      Ștergere
    3. Nici, nici! Rupe legatura cu pardalnicii de romani incuiati! Nu se merita! Sunt niste ipocriti care doar se prevaleaza de faptul ca au un fiu in fata ta ca sa va faca viata amandorura mizerabila. Ei sunt mizerabili si asa se complac. Niciodata nu si-au dorit sa aiba o fata ca si nora ci doar se uita mereu la fala ce i-a crescut fiului lor intre picioare. Nu mai tine legatura cu ei! Te intoxici singura cu rautatea lor. N-o face! Meriti sa traiesti si sa fii fericita in universul tau.

      Ștergere
    4. Va mulțumesc oameni minunați pentru sprijin , eu nu mai vorbesc cu ei și nici nu i-am mai văzut de luni de zile . Când au venit ultima data în casa mea mi sau ofilit florile primite dimineata, de atunci am luat aceasta decizie . După atatea luni fiul le-a explicat ce au gresit dar nu le pasa îl suna in continuare ca și când nu s-ar fi întâmplat nimic și doi ca și când eu nu exist . El spune sa nu fiu rea sa urasc ca se întoarcă la mine…eu nu sunt rea ei sunt iar el nu vede asta tot lupta sa ne împace e între ciocan și nicovala. Dar la ei de ce nu se întoarce nimic, de ce nu realizează ce au pierdut de ce tot eu sufăr . Mie mi se pare ca oamenii buni sunt foarte chinuiți iar cei rai dorm liniștiti pe perna…ei bine eu mă gandesc mereu la consencintele ce urmează dacă spun ceva rau poate

      Ștergere
    5. Draga mea, tu singura te faci sa suferi pentru ca încă, sufletește, încerci sa te apropii de ei. Faptul ca te gândești la situație, la vorbele lor la ce fac ei, cum fac ei te afectează mai mult decât iti poti imagina. Nu stiu cum sa iti spun in Limba română, LET IT GO! Nu te mai gandi, nu mai vorbi cu nimeni despre ei, nu mai asculta daca cineva aduce vorba, schimba vorba. Încearcă sa te îndepărtezi de tot întunericul asta prin a alege sa te gândești la lucruri bune. Daca cineva te vorbeste de rau nu iti face rau ție decat daca le permiți vorbelor sa te afecteze. Sunt doar vorbe pe care poti sa le ignori. Concentrează-te pe viața ta, familia ta, pentru ca vezi tu, sunt sigura ca nici soțului tau nu ii place sa te vada mereu suparata si afectată de ceea ce spun alții. Dacă vine vorba despre ceva ce spun ei, spune doar:”asta e părerea lor, eu stiu cine sunt si ce fac”, tu crezi ca pe ei ii afectează ca tu, săraca de tine suferi? Chiar nu! Singurii care suferiți sunteti doar voi doi. Vedeți-va de viața voastră si lăsați-i pe ei cu vorbele lor. Multa sănătate si nu te mai lasa afectată de nebuniile pe care le spun alții. Daca poti iartă daca nu asta e, o sa o faci cand vei putea.

      Ștergere
    6. Asa am sa fac, mulțumesc mult pentru răspuns. Sunt mulți oameni aici pe blog care nici nu își imaginează ca și virtual fac un bine unui om. Va doresc toate cele bune .
      Apreciez tot ce mi-ați spus, o sa țin cont de vorbele dumneavoastră !

      Ștergere
    7. Tu copila,fi barbata,dragostea lu tati,,activeaza puterea din tine si tine fruntea sus.Maica domnului te va ajuta,mancu_te de fata draga.

      Ștergere
  3. Dumnezeu vrea sa ii vorbiti si să ii spuneți prin ce stări treceți,numai așa vă luati această greutate de pe umeri si nu sa le ascundeti in voi oamenii,astfel nu veți fii mântuiți si nu mai fiți farisei de a judeca dupa placul vostru pt ca Necuratul se va folosii de voi si tot voi veți pierde dacă nu sinteti drepți si înțelepți.Daca tot vreți sa judecați veniti cu dovezi graitoare iar dacă nu,stați in banca voastră.Caci Dumnezeu va avea grija in tot ceea ce se întâmplă.Va spune un om ca mine ceea ce mia fost transmis prin Divinitate. Aceste lucruri scrie si in biblie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Avem foarte multe dovezi acumulate însă ei nu sunt dispuși sa recunoască tot ce au făcut și se comporta în continuare ca și când fiul lor e mic și prost mă scuzați iar pe mine mă exclud , sunt falși lipsiți de sentimente au vrut sa țină copilul sa îi sclavareasca pe ei de asta nu accepta ca aceasta este cicul vietii . Cred în Dumnezeu și cred ca tărie ca va întoarce roata vietii eu am fost crescută cu frica de pacat , de asemenea îmi doresc doar pace in sufletul nostru nimic mai mult . De asta eu încerc sa îi uit sa îi șterg cu buretele caci îmi provocată stari de rau, nu am liniste doar când aud de ei , cu toată terapia psihologică nu am scăpat decât parțial . Este pacat sa lăsam oameni de genul im urma dacă nu ne-au apreciat și chiar după tot binele ne-au bârfit ca suntem noi ce rai?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce să zic,in rest totul depinde de tine sau eventual sa te muți intrun alt loc sau in alt oras,am dat un exemplu,dar pina la urmă este decizia ta.

      Ștergere
  5. Vai ce mult greșesc acesti părinți care se baga in căsnicia copiilor.
    Iubita te inteleg perfect am mâncat si eu pâinea aceasta, până la urmă am lăsat o muncă de 10 ani si am plecat ca si cum ar fi luat casa foc,nu am luat nimic aveam 42 kg. Cand am ajuns departe de ei crede-mă m-am lăsat în genunchi am sărutat pământul i-am mulțumit lui Dumnezeu și Maica Domnului.
    Te rog sa ma crezi te inteleg perfect.
    Esti un om cu credința, cu bun simt si asa se întâmplă.
    Cel mai greu este pentru soțul tău care te iubește sper la mine erau răi și am stat 10 lângă un om care nu a avut un cuvânt de spus în favoarea mea.
    Am ajuns să mă îmbolnăvesc rău.
    Dacă soțul te iubește cu toata dragostea nu mai fi umilă fata de părinții lui.
    Ce dacă nu se uita la tine,esti un om credincios poate ai deranjat un cuib de întuneric,sa nu zic altfel.
    Am 2 băieți 2 nurori 5 nepoți nu ma bag in discutiile lor îi ilustrez pe băieți chiar dacă au dreptate nu le dau.
    Un mediator trebui să fim între copii ,bine daca au probleme nu cu acuzații.
    Multa rugăciune dar este vb.de sanatate ta.
    E usor sa dai sfaturi lăsată stiu.
    Mai este o vb.cei întâi pe urmă nu-i,gresit am luat-o de la capăt și am trăit 30 de ani cu soțul meu o viață atât de frumoasă și plină de dragoste,am realizat de 5 ori mai
    Mult crede-mă, te compatimesc.
    Fa sfestanie in casă, Dacă soțul tău te iubește dar nici nu poate sa nu vb.cu părinții lui,ma repet dacă nu face rau tie ,nu te bate nu te înjură nu mai lua in seamă restul.
    Dă-i în plata domnului.
    Te vede ca te superi si fac si mai tare.
    Fii mai indiferentă stii cum omori pe ci eva? Cu indiferență întoarcere i diferența lor inapoi.
    BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului să-ți dea putere și sanatate.
    Cu mult drag si roaga-te. 🙏🙏🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va mulțumesc din toată inima domnule/Diana draga, aveți mare dreptate și mă bucur ca mă înțelegeți . Am stârnit un cuib de întuneric în care șantajul emoțional și profitoria domina. Am suferit enorm și m-am distrus pe interior iar când parintii mei au observat ca și pe exterior și analizele mi-au iesit foarte prost (eu sufăr și de alte afecțiuni ) au spus sa merg la terapie psihologică. Când am început sa mă documentez, sa mi se deschidă ochii și sa îi demasc spunând adevarul au fost foarte ieritati . Soțul meu mă iubeste foarte mult, a spus ca abea au așteptat sa îmi găsească un defect ca in rest am numai calități fac orice ca am fost crescută cu cei șapte ani de acasa și cu Dumnezeu . Oamenii astia se cred nemuritori , nu au credința și nu le pasa de roata vietii . Când m-am mutat nu am avut nimic, aveam credite și rate la tot din aprtament iar ei mergeau in vacante și au cumparat o casa bătrânească pe care aveau pretenția sa o facă cu fiul lor pe post de meșter nu conta ce își dorea el sau planurile /viitorul lui. Iar când mergeam la ei ne umileau , tatăl lui bătea cu mana pe picior ca are afaceri și bani, iar mama lui se lauda ca au pus uși, ca ar vrea sa mergem sa cumpărăm o masa noua, dar eu când m-am mutat nici un set de oale nu ne-a luat nimic!!! Dar venea ca o printesa la cafea și spunea “vai ce aprtament frumos “ iar mie îmi era sila. Am început sa rarim vizitele obsesive iar el nu s-a mai dus sa le facă casa. Și atunci a venit mama lui peste mine “ Ești o nesimțita, tu nu ești Iisus sa vi sa ne salvezi sau sa se spui ce sa facem tu faci doar mutre și îl manipulezi și șantajezi ; nu vreau sa merg cu tine la psiholog ca nu mă interseaza, nu vezi ca întreba vecinii de copilul meu de 30 de ani; dacă veneai sa ne faci casa taica-su se uita la tine odată nu ai fost sa ne vezi casa in doi ani ( dar ei de zece nu mi-a cunoscut familia) și a mai spus multe printre care ca îmi dorește cu copil cu probleme eu având și probleme cu ovarele am fost in stare de șoc. Cateva zile nu am vrut sa vorbesc cu nimeni , am plâns am fost la pământ . Eu tot timpul asta m-am sacrificat sa îi omenesc, sa le gatesc , sa le cumpar o atenție …in zadar și nu înțelegeam de ce tot eu sunt de vina ca ei toată viata nu au făcut nimic. Iar parintii mei au spus Doamne nu te chemam noi la gradina și iti dam toată vara legume și fructe și astia sau apucat de renovat cocioaba aia, dar de ce nu angajează un meșter ca doar se lauda ca sunt avuți . Și nu am avut liniste , apoi am început sa mă rog…după cateva zile soțul meu a primit o oferta de munca din straintate …am plecat fără sa stam pe gânduri și am lasat tot in urma chiar dacă stam acum in chirie unde nu avem decât un pat dar avem liniste, parțial ca si aici m-au amenințat si jignit pe la toată lumea ca am sufletul negru si multe altele . Nu mă mai caută , nu întreba de mine când vorbesc cu fiul lor, dar nici eu nu vreau sa mai aud sau sa îi văd pentru ca nu vreau sa trec prin ce am trecut si vreau sa mă vindec. Au ras de mine au zis ca am probleme psihice …când eu sunt doar sensibila si cu bun simt tot timpul am stat in banca mea liniștita . Dumnezeu va avea grija de fiecare, dacă nu aici pe lumea de dincolo. Maica-sa plange la întrebarea “de ce nu ai fost tu sa cunosti familia fetei dacă tata nici nu se uita la ea” , plange la tot ce nu are raspuns si face pe victima neajutorata dar își face casa cu Dușmanul din pat . Dar când este întrebata de mine face scandal tipa este isterica si spune ca numai eu sunt de vina pentru ce se întâmpla ca nu m-am integrat in familia lor, adică nu am fost si eu fraiera sa ling si sa pup pe toți in fund in timp ce se profita de mine iar nevoile lor sa fie satisfăcute iar ale mele aruncate la gunoi. Urat…acum vreau sa o iau de la zero , îmi pare rau ca mi-am lasat parintii in urma ca ei nu meritau si încă stau in banca lor ca ei spun ca Dumnezeu are grija de fiecare si ca mai bine ne plang de dor decât de mila. Vreau sa mă intorc intr-o zi puternica sa îi pot înfrunta , caci acum sunt o muratura . Va mulțumesc si va imbratisez !

      Ștergere
    2. Sa nu mă înțelegeți gresit eu nu am vrut sa merg la casa aia pt ca pana atunci mama lui îl suna dimineata și seara sa ceara sau sa se planga pentru ca ea avea o relație cu fiul nu cu soțul care nu este interesat de viata de familie și care suna de asemena sa o ducă la doctor, la cumpărături peste tot…in timp ce restul copiilor spărgeau seminte la tv la peste 46 de ani ca mai are o sora și un frate mai mari care sunt nefericiți ca și ei și stau cu parintii iar sora e necăsătorită și plina de ura și ea mă jignit exact ca socra mea, celălalt sta in banca lui . De când ne-am mutat era sunat ca mirosea contorul de la curent, ca nu merge Internetul…ca trebuie dusi nu știu unde ei aveau mașini dar se făceau ca le este frica sa conducă mergeau pe combustibilul altora ca odată nu au plătit . Si profitau asa…sau suna socra-mea “v-am luat paine de la Prospero hai după ea “ si stătea 3/4 ore acolo si mai găseau un bec de schimbat , o văicăreala …si eu nu am mai putut accepta si casa l-am lasat sa mearga mult timp dar ei nu sau potolit , încă își fac casa in timp ce fiiul lor are o camera goala și un singur pat in alta tara…nu îi intereseaza dacă suna fac scandal sau se plang ca din cauza mea e aici sa suporte . Mda…

      Ștergere
  6. Doamna Maria, de ce nu publicati toate mesajele sau parerile altor oameni?
    Ca doar se exprima fara injurii!
    Pe ce considerent publicati sau nu un mesaj?

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu spun ca e ai util sa facă sa ajungă socrii la mormintul lui Arsenie Boca fie și plătind - le drumul, de la Prislop, cunosc cazuri concrete de convertirii și discuții în gind în timp ce au stat la coada la mormint-craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Socrii mei nu cred in Dumnezeu , au numai energie negativă in casa. Se complac stau impreuna pentru interes reciproce …nu au cunoscut dragostea și nici frica fata de Dumnezeu . Se cred nemuritori ! Iar tot ce nu au făcut o viata de om au pus in spinarea fiului .

      Ștergere
  8. Tocmai un motiv bun sa se convertească, dar trebuie să-i duceți la mormint fie și sub forma unei excursii cu o mașină-Crăciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai nea Craciune,gandesti ca indracitii aia marg la cruce,esti naiv ca intotdeauna,de,_ite iubesc.Pa,pa.

      Ștergere
    2. Foarte bine punctat îndrăciții cărora li s-a stricat cuibul de întuneric cu lumina …li s-a stranit defapt …niciodata !!!

      Ștergere