miercuri, 26 ianuarie 2022

DE-AŞ FI O STEA ! VIDEO - AUDIO !

 

.
.


               DE-AŞ  FI  O STEA !


De-aş fi o Stea, în înaltul Cerului,
Aş călători dincolo de pământ.
Aş încerca să fac Lumea mai bună,
Şi-aşa ,aş deveni o Stea străbună.

             De-aş fi o Stea, aş coborâ 
             Încet înspre Pământ,
             La fiecare Om aş spune
             C-aici, unde trăim
             Pământul este Sfânt !

Să aibă grijă de el 
 Să nu-l mai rănească.
Căci DUMNEZEU ,
Ne-a dat acest Pământ,
Ca el,să ne hrănească.

            De-aş fi o Stea
            Eu aş zbura în inima fiecărui om.
            Acolo, eu l-aş întreba
            De ce nu poate fi mai bun ?

De ce sunt boli, de ce războaie ?
De ce să plângem,suferim?
Când am putea încrezători
Să fim mai buni, mai răbdători.

            Să ştim ,ca să iubim o floare
            Să ştim ,ca să iubim un răsărit,
            Să ştim ,să ne iubim pe noi, 
           Şi-acest Pământ, ce e sfinţit !

De-aş fi o Stea 
Mai mare între Stele,
Le-aş aduna pe toate-n jurul meu.
Şi-aş deveni, o Stea mai mare
Ce-o luminează DUMNEZEU !

             De Sus, de-acolo aş străluci
             Precum străluce Soarele.
             Eu ,sufletele-aş încălzi 
              Si-aş spune :
             Uitaţi-vă,aceasta-s eu ,
             În jurul meu, e DUMNEZEU !
             De vreţi şi voi ,ca să-L vedeţi 
             Rugaţi-vă din suflet,şi....credeţi!

De-aş fi o Stea
Aş spune oamenilor
Că nimic, nu-i veşnic pe Pământ.
Că veşnic, e doar DUMNEZEU !
Cu EL, avem un legământ.

           De-aş fi o Stea 
           Aş învăţa pe fiecare om
            Ca să zâmbească.
           Să simtă, că nu-i singur pe Pământ.
           De va munci cu drag,
           Şi-i va iubi pe cei din jur, 
           Cu DUMNEZEU în suflet, 
            Mereu o să trăiască!

De-aş fi o Stea,
Apele n-ar mai ieşi din matcă.
Căci le-aş opri, 
Le-aş spune ca să tacă.
Le-aş spune că, oamenii sunt buni.
Căci BUNUL  DUMNEZEU
Lor sufletul le-adapă.
Şi-atunci, la ce e bun  
Ca ele, să-şi iese din matcă ?

            De-aş fi o Stea
            Eu vântul aş opri.
            Aş sta în faţa lui şi l-aş ruga
            Să se oprească 
             Si să nu mai trosnească
            Copacii seculari din rădăcini.

Să-i lase să trăiască,
Căci ei hrănesc cu drag
Fiinţele din lume 
Cu aerul curat !

               De-aş fi o Stea,
               Pământul aş opri, a se cutremura.
               M-aş strecura în scoarţa lui
               Cu strălucirea mea, eu l-aş suda.
               Cutremure, nu ar mai exista
               De eu, aş fi o Stea !

De-as fi o Stea,
Atunci când pe Pământ
Apare o nouă viaţă,
Aş coborâ îndată
Pentru a-i da povaţă!

              De-aş fi o Stea, aş alina
              Orice durere, din orice suflet.
              Pe veci aş vrea ,să mă încumet,
               Dacă aş deveni o Stea !

De-aş fi o Stea 
Aş vrea să vindec
Să vindec rănile ce dor.
S-aduc din nou, Lumina Vieţii
Să râd, să plâng, să mă-nfior
De farmecul adânc, al tinereţii.

                 De-aş fi o Stea 
                 Aş vrea ca să răsar 
                 În fiecare clipă,
                 Pe Bolta cea  Cereasca!
                 Şi fiecare suflet, 
                 Eu îl voi lumina
                 CREDINŢA să-nflorească !

De-aş fi o Stea
Eu mi-aş dori
Ca Lumea să nu moară.
Şi L-aş ruga pe DUMNEZEU
Să lase, cum a fost la început. 
Iar scut, aş vrea să fiu chiar eu !

                Dar nu sunt Stea,
                Sunt muritor de rând.
                 Şi inima în piept îmi bate, 
                Iar sufletul îmi este,
                Precum al fiecărui om, 
                Adica,plin e de păcate .

Mă rog şi eu, la fel ca voi
Mă rog la BUNUL DUMNEZEU
Păcatele să-mi izbăvească.
Şi-atunci ,când EL mă va chema
Si de voi fi iertată,
În Rai ,să mă primească !

             Dar de-aş fi fost o Stea
             Aş fi schimbat Lumea!
             Aş fi păzit-o de tot ce este rău
             Şi aş fi convins-o
             Că este DUMNEZEU !

Cum Stea nu sunt 
Şi nici voi fi,
ÎL rog pe BUNUL DUMNEZEU
C-atunci când voi păşi
De pe al Vieţii prag,
Să-mi împlinească 
O singura dorinta
Aceea ,ca eu,în Stea să mă prefac.

                   Şi-atunci ,aş deveni
                   Adevărată Stea
                   Pe Cerul plin cu Stele,
                   Doar strălucirea mea
                   Deosebească-se, de ele.

Şi locul meu ar fi 
Chiar lângă mândra LUNĂ,
Şi-am să o rog ,ca să m-ajute 
Să fac, Lumea mai bună !

                   Dar sunt un suflet 
                   Sunt doar eu !
                   Ce vă aduc Dovezi,
                    Că este  DUMNEZEU !

Aşa ,cum Steaua sus
 Ne străluceşte, 
LUMINA ÎNVIERII, 
Pe veci ne însoţeşte !

                    În fiecare suflet
                    Există cate-o Stea ,
                    Care va străluci
                    Numai ,de vei iubi 
                    Pe BUNUL DUMNEZEU
                    Şi pe Aproapele tău!

              Voi fi aici ,mereu cu voi 
              Şi dintr-un infinit de Stele,
              Vă voi vorbi cu drag,
               Dar,voi dormi cu ele!
             
                                  Maria Ghiorghiu !

8 comentarii:

  1. Marioara surioara,tu esti mai mult decat o stea,esti Apostolita lui Hristos,esti un suflet impodobit cu stele,o explozie de de curcubeie inmiresmate de la toate florile de pe pamant si un glas limpede si cristalin ce ne graieste adevarul celor insetati de cunoastere.Multumesc frumos.Pa,pa.

    RăspundețiȘtergere
  2. fara poiezie ... viata e pustu!

    RăspundețiȘtergere
  3. https://ziare.com/precipitatii-intense/precipitatii-intense-rauri-din-cer-fenomen-schimbari-climatice-furtuni-inundatii-1721797

    RăspundețiȘtergere
  4. https://www.stiripesurse.ro/o-noua-alerta-medicala-oms-urmatoarea-varianta-va-fi-mai-contagioasa-decat-omicron-intrebarea-es_2207520.html
    Sa fie varianta Omega din aprilie!? Ce părere aveți?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ce se termina alfabetul grecesc, la ce alfabet se va trece?
      Cate litere are alfabetul grecesc ca sa stim cate variante vor fi?

      Ștergere
  5. Multumesc mult doamna Maria
    Ma-ti facut sa plâng, ma uns la suflet.
    Frumos doamna Maria, foarte frumos💐💐🤗🙏

    RăspundețiȘtergere