duminică, 16 ianuarie 2022

DOAMNA MARIA HANDIC ARE NEVOIE DE AJUTOR,CA SA SE OPEREZE LA OCHI !

                                                       Dragii mei,

Mi-a scris dna Maria Handic ca are mare nevoie de ajutorul nostru. Are nevoie de un consult la medicul oftalmolog,apoi de operatie la ochi deoarece,nu mai vede bine.

Iata Prieteni dragi si cu suflet bun si cu inima mare,iata cum o putem ajuta pe dna MARIA HANDIC:

Faceti bine dragilor, si veti gasi numai bine !

Dna Maria Handic m-a rugat ca sa scriu cateva randuri pentru dansa,ca poate s-or mai gasi cativa oameni cu inima mare si cu suflet bun si s-o ajute . Iata dragilor mesajul dnei Handic,pe care l-am preluat de pagina mea de facebook:

Oameni buni,d-na.Maria stie despre ce ieste vorba,am sunat-o frumos daca,poate posta rugămintea mea! De ceva timp nu vad deloc cu ochiul drept si mi-a făcut fund de ochi,am nevoie de operatie la ambii ochi! Operațiile cu analizele ma costa in jur de 2800lei.Va rog frumos sa ma ajutati,cei cu suflet mare!Cu respect si mulțumiri Maria HMaria Handic
Pauză GIF
GIF
GIPHY

9 comentarii:

  1. https://www.g4media.ro/cutremur-cu-magnitudinea-35-in-judetul-vrancea.html
    S-a adeverit. Urmează inca unul foarte puternic

    RăspundețiȘtergere
  2. Oameni buni,am facut fund de ochi,cu ochiul drept nu vad deloc si sunt probleme si la celalat ochi.Va rog mult ajutati-ma! Mi-e tare frica sa nu vorbesc!Cu stima Maria H

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce înseamnă " fund de ochi " ?

      Ștergere
    2. RETÍNĂ, retine, s. f. Membrană nervoasă, sensibilă la lumină, situată în fundul ochiului și alcătuită din mai multe straturi de celule, pe care se formează imaginea vizuală. – Din fr. rétine.

      Ștergere
  3. https://m.digi24.ro/stiri/externe/strat-de-zeci-de-centimetri-de-zapada-pe-o-insula-din-grecia-1804151

    RăspundețiȘtergere
  4. A patra doza de vaccin antiCovid atacata de la virful UE ca generatoare de probleme ale sistemului imunitar-Crăciun.

    RăspundețiȘtergere
  5. La ROMÂNIATV MArmureanu Gh. si Strainu au anunțat ca in 2022 nu va fi un cutremur foarte mare in țara noastră.
    Din nou prezicatorii se vor păcălii din nou!? Al câtelea an la rând, al 20-lea? Ce părere aveti?

    RăspundețiȘtergere
  6. Oameni buni,va cer ajutorul!Cu ochiul drept nu vad nimic,iar oçhiul str
    Imi lacrimeaza tare! Va rog mult ,va cer AJUTOR! Cu respect Maria H

    RăspundețiȘtergere