miercuri, 2 ianuarie 2013

LUMEA ACEASTA...ESTE VINOVATA !

Era in 25 aprilie 2010,seara tarziu, cand ma rugam singura in camera mea. Brusc ,aud glas care face o afirmatie ,sustinand cu tarie asa:" LUMEA ACEASTA.,ESTE VINOVATA !",(clipa in care vad cu ochii inchisi, Un CER de ziua, si pe pajistea verde ,din fata SFINTEI BISERICI, un Preot, ce arata spre Rasarit cu mana, si spune tare asa:"LUMEA ACEASTA ESTE VINOVATA"!. Da dragii mei, suntem vinovati,pentru RASTIGNIREA MANTUITORULUI, suntem vinovati, pentru indoiala noastra in CREDINTA, suntem vinovati de necazurile celor de langa noi, pentru ca nu le intindem o mana de ajutor, suntem vinovati ca distrugem, toate frumusetile pe care BUNUL DUMNEZEU, ni le-a daruit.  In alta zi, un glas spunea asa:" BISERICA ! BISERICA ! Heiii, BISERICA ! si un alt glas, se roaga asa:"DARUIESTE-MI MIE, DRAGOSTE MULTA"! Dragii mei.daca avem dragoste in suflet, avem de toate. Sa indepartam ura,din inima si din sufletul nostru si vom fi tare fericiti.  In alta seara, in timp ce ma rugam si tineam strans la pieptul meu, O Iconita, cu Mantuitorul, vad cu ochii inchisi, UN NOR ALBASTRU VIOLET, in CERUL de noapte, si in acest NOR, era scris cu auriu, O LITERA MARE INGROSATA,aceasta litera era : S ",si un glas spune,:" ATUNCI, VETI VEDEA, CAND VA VETI APROPIA DE INFRICOSATELE SCAUNE'!. Dragii mei, sa stam cu frica si cu cutremur, sa avem mare grija cum ne cheltuim viata, caci intr-o clipa poate veni sfarsitul si noi nu vom mai putea schimba nimic. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu