vineri, 25 ianuarie 2013

PREA SFANTA CUVIOASA ,PARASCHEVA, LA ZIUA Ei, Ii INTAMPINA PE CREDINCIOSI, CHIAR IN FATA MITROPOLIEI !

Noapte de 13 oct, inspre 14 octombrie 2007. Stau singura in camera mea si ma rog la BUNUL DUMNEZEU si la MAICA DOMNULUI. In clipa in care, am facut O METANIE, si mi-am lipit fruntea de Pamant,vad cu ochii inchisi, UN CER de noapte,dinspre sud  si privirea ma duce, pana in nordul Tarii noastre, adica, la IASI, la MITROPOLIE ! Stim cu totii ca , ZIUA DE 14 OCT, este ZIUA cand ,sarbatorim, pe PREA SFANTA CUVIOASA PARASCHEVA. Deci,vad cu ochii inchisi, sunt si eu acolo in mijlocul credinciosilor, pe strada, si vad cum ,oamenii, stau la rand,si dintr-o parte, si din cealalta a strazii.  In mijlocul strazii, cu spatele la MITROPOLIE, si in mijlocul oamenilor, O VAD, CA SI IN CARNE SI OASE, pe PREACUVIOASA PARASCHEVA. Are VESMANTalb, catifelat, precum si pe cap, tot VESMANT alb catifelat. Peste VESMANTUL alb, are O PELERINA ALBASTRA CATIFELATA. SFANTA CUVIOASA PARASCHEVA, TINEA MAINILE, INTINSE LATERAL, CA SI CUM, AR FI VRUT, SA IMBRATISEZE, PE TOATA LUMEA, CARE A VENIT  la SFANTA ZIUA ,a Ei! Legat de mijlocul Ei, f subtire, avea O CINGATOARE, ca un cordon mai lat, tot alb. Era ca O COPILA, de 15-16 ani, cu totul nevinovata ! FRATILOR, mergeti la SFANTA RACLA, cu MOASTELE PREA SFINTEI CUVIOASE PARASCHEVA, si va rugati, cu toata inima, si veti primi ,mare ajutor ! Cu multa dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu