miercuri, 23 ianuarie 2013

SA NU AMESTECATI, PAMANT STATORNIC...! SI CELE PATRU RANI DESCHISE, ALE LUI IISUS ! A CINCEA....

X14 SEPT 2007 ! Este noapte tarzie, si stau singura in camera mea si ma rog. Brusc, aud glas poruncitor, care spune asa:" SA NU AMESTECATI, PAMANT STATORNIC !(si ceea ce am auzit, am vazut scris, in noapte, cu litere albe de LUMINA).In noaptea de 15 sept.2007,tot in timpul Rugaciunii mele, brusc, aud glas, care spune asa:" TU DOAMNE, IISUSE HRISTOASE, MANTUITORULE, CEL CARE , AI AVUT PATRU RANI DESCHISE,...INGADUIE-MI ,S-O INVING ,PE-A CINCEA...IN MIJLOCUL ,RANEI TALE "! (si glasul se pierde ca un ecou). Doresc, sa slujesc DOMNULUI, SI MAICII DOMNULUI, trup si suflet, inima si cuget, si nu ma voi rusina ,nici nu ma voi teme, nicicand, si voi scrie, tot ce EL ,imi arata, din TAINELE ,CERULUI SFANT! De-ar fi sa platesc ,cu viata mea, pacatoasa! Dimineata, ma trezeste propriul glas, care spune asa:" SARUT MANA ! SARUT URMELE PICIOARELOR TALE, IMPARATE SIOANE ! Dragii mei, as sa spunem si noi, din suflet, si SA SLAVIM pe DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, cu inima noastra, cu sufletul nostru. Cu pretuire si dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu