joi, 24 ianuarie 2013

ASA ,A ZIS DUMNEZEU ! 72 GRADE, APA MARII..


x

Seara de iulie 2007 ! Ma rugam si brusc, aud glas rasunator, care spune , asa;" ASA A ZIS , DUMNEZEU ! CAND ,MA VOI VEDEA , IN FATA IUBIRII , CU IUBIREA TOATA, PLINA DE OAMENI "! Si putin mai tarziu, incercand ,sa-mi continui, Rugaciunea, aud glas, care canta, tare frumos asa:" NU-TI INTOARCE ,DOAMNE, FATA TA, DE CATRE MINE ! SI TOATE VOILE TALE, VOR FI ALE MELE"! Si putin mai tarziu, aud din nou glas:" CAINTA, DREPTATE SI SCUSINTA "!(dar un alt glas, intervine cu dragoste, si spune:)" ADEVAR, CAINTA, DREPTATE SI SCUSINTA "!                                       
                                    10 IULIE  2007 ! Noaptea la ora 1,36. Inca ,ma rugam si brusc, aud glas, care spune, cu teama asa:"           
                                        "O SA INECE, PAMANTUL ! I-A SPUS, CA O SA APRINDA, PAMANTUL DE EL !  ASA ARATA, GRADELE : PANA LA 72 GRADE !(si un alt glas, exclama):'"E IMPOSIBIL "! DAR , SE ARATA, SI-N APA "! (clipa in care, dragii mei, vad cu ochii inchisi, APA MARII, si O FEMEIE, care pur si simplu, se apleaca, si gusta APA MARII, O MANANCA ! Si spre uimirea mea, vad cum, GRADELE, DE LA 72 , scad, pana la 33 ! Acum, vad ,APA MARII ,linistita, si pe LUCIUL APEI, SCRIE CU CIFRE MARI, DE LUMINA ALBA, 33 "! Dragii mei, la noi ,in ROMANIA, este ora, 1,05 noaptea si trebuie sa incerc ,sa dorm, deoarece ,maine, am mult de scris, iarasi. Sa nu plecati , ci sa urmariti cu dragoste, CUVANT ADUS DIN CUVANTUL LUI DUMNEZEU! Cu dragoste, Maria

2 comentarii:

  1. Du-te la doctor, femeie! Esti bolnava, da rau !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Of nu-i lua in seama pe astea... Sa fim seriosi unii oameni chiar nu mai stiu ce e aia "normal" Adica nu-i normal ca cineva sa vorbeasca despre Dumnezeu dare normal ca toti sa vorbeasca despre toate prostiile nu?!Si cred ca sti la ce ma refer,cum fac colegii mei de clasa(baietii) cand pleaca fetele din clasa la ora de sport stam toti s ane schimbam si ei discuta numai prostii despre chestia aia care o fac etc nu dau nume ca deja ma enerveaza,eu nu prea ies in pauze ca imi fac temele sa nu mai am acasa,si toti ma considera un ciudat.De ce sunt ciudat,ca nu sunt ca ei?Asta nu ma face ciudat,asta e cea ce ma face normal ca doar deasta ne-a facut Dumnezeu sa aratam fiecare altfel si sa ne comportam altfel

    RăspundețiȘtergere