duminică, 27 ianuarie 2013

DA DOAMNE ,SI UNGERILE CERESTI ! NU RASPLATITI ,RAULUI,TOT CU RAU !

Zori de oct.2004, cand ma trezeste un glas, care spune asa: DA DOAMNE, SI UNGERILE CERESTI "!(iar glasul dispare). Tarziu in noapte, in timp ce ma rugam ,in genunchi, in camera mea, brusc, Rugaciunea imi este intrerupta, si aud glas, bucuros foarte,care striga asa:" ASTA E SUPREMATIE ! PRETUL ,DE A DA IUBIRE ,A AJUNS ACUM, LA SUPREMATIE "! Fratilor, daruiti IUBIRE, IUBIRE SUFLETEASCA ! Sa nu urati, nici pe dusmanul vostru! De v-a facut rau, tratati-l cu ,ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic, asa il veti aduce si pe el ,pe calea cea buna. Mie mi se intampla zilinic, sa primesc reprosuri, ton ridicat, din partea celor dragi, chiar; dar eu le raspund cu calm si cu dragoste, si atunci, sunt intrebata asa:' Of, eu nu stiu cum poti, sa te porti frumos cu mine, cand eu tip la tine si ma port urat.? Si-i spun ,:"Asta inseamna, sa daruiesti iubire si celui care te supara,si astfel Constiinta ta, te-a mustrat, mai mult ,decat o puteam eu face, ;si atunci la ce bun, sa ne certam si sa ne uram, unii pe altii?  In alta zi, in zori, aud glas, care spune tare frumos asa:" NIMIC, NU ACOPERA  CEL MAI MULT ,DECAT PRAFUL CEL SFANT ! PRAFUL SI MIZERIA......(si glasul ,nu mai termina fraza).Sa acoperim si noi, cu RUGACIUNE si cu SLAVA ,ADUSA LUI DUMNEZEU SI MAICII DOMNULUI, toate zilele vietii noastre. Cu dragoste si cu smerenie, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu