miercuri, 23 ianuarie 2013

FARAON ,PALESTINA...BEIJING...SUA...

20 IAN.2013, dimineata, can aud un glas, care spune asa:"
          
                 "DATORITA LUI FARAON..SE INTRERUPE RAZBOIUL ! TIMP DE 150 ANI...NU A MAI FOST RAZBOI "!
                       
21 IAN 2013, dimineata.,un alt glas, spune asa:"
                 "CAND ,INCA NE AFLAM...SUB SUSPENDAREA PALESTINEI...(si glasul dispare).
  
23 IAN.2013, zori de zi, cand aud mai multe glasuri, purtand o convorbire, si la un moment dat, un glas, spune raspicat:"
                             "LA UN MOMENT DAT...,LUPTA VA IESI DE -ACOLO ! CA INTR-UN ,BEIJINGUL ...S.U.A " (si glasurile se pierd,ca un ecou).                                                                       
      Dupa amiaza de aprilie,cand aud glas care spune asa:" EU ASA STIU ! SA SE ADUCA LUI DUMNEZEU ,SLAVA LUI , CANTAREA LUI SI SUFLETUL MEU". Dragii mei, de peste 13 ani, am daruit BUNULUI DUMNEZEU, inima mea ,sufletul meu, intreaga -mi fiinta, si L-AM rugat sa faca cu ele, ce voieste. Caci ale LUI sunt, nu ale mele; si asa reusesc, sa fac fat, ispitelor si cuvintelor grele, din partea semenilor. Cu multa dragoste sufleteasca, Maria

4 comentarii:

  1. Te rog scuzama ca intervin,dar niste colegi de la mine din clasa discutau despre acei ameni care se roaga la cel rau si colegul meud e banca e ingrijorat ca unul din ei a zis ca probabil ei spun ceva de genul zicand cum il cheama sis a ii ajute,iar colegul meud e banca e tare igrijorat ca dupa ce acei baieti au vorbit despre asta,el sa gandit la ce au spus si ii e teama ca nu cumva sa insemne ca s-a ruat la cel rau...pana la urma a facut ceva rau? sau s aii spun sa se linisteasca?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spune-i colegului tau, sa fie linistit, caci DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, il iubeste si nu-l va lasa in ghiarele diavolului. Sa se roage de-acum inainte, numai lui DUMNEZEU si MAICII DOMNULUI, si sa poarte la gat.o cruciulita, de la SFANTA BISERICA. Ia-l cu tine, ca sa se spovedeasca si el. Tinem legatura.

      Ștergere
  2. Bine deci pana la urma nu a facut nimic gresit,m-am cam saturat si eu,atatea chestii cate s eintampla...

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria sa stii ca multi tineri de liceu intra pe site-uri create pt ai indeparta de Dumnezeu...!

    Daniela

    RăspundețiȘtergere