luni, 14 ianuarie 2013

INDRAZNESTE, FIICA A SIONULUI .!

Nopate de 10 noiembrie 2004 ! Dormeam si brusc ,aud GLAS, ce venea de peste tot, si care spunea asa:" INDRAZNESTE ,FIICA A SIONULUI "!(clipa in care ,vad in fata mea ,UN MORMANT din piatra, si multime de oameni, stateau la rand, ca sa ajunga langa MORMANTUL SFANT, sa se inchine. Fiecare credincios, care ajungea langa SFANTUL MORMANT, facea METANII si se ruga cu multa smerenie. Eu fiind, pe marginea multimii, nu aveam nicio sansa sa ajung ,ca sa ma inchin si eu, la SFANTUL MORMANT, dar totusi, cu sfiala ,incercam sa merg pe langa multime si sa ajung si eu, sa ma inchin la SFANTUL MORMANT, cand UN GLAS, CARE VENEA DE PESTE TOT, imi striga:" INDRAZNESTE, FIICA A SIONULUI"!.Si in acel moment, am stiut ca pot sa ajung la SFANTUL MORMANT, fara ca lumea sa ma certe, ca nu am stat la rand. Dimineata in zori, aud glas care spune bucuros asa:" SFANTUL APOSTOL ! SFANTUL APOSTOL !(si un alt glas,ca de PREOT, spune cantat):"PRIN SFANTUL APOSTOL, DE LA MATEI ,CITIREeeeee! SLAVA TIE, IISUSE HRISTOASE...!"(si glasul dispare).Intr-o alta seara, cand ma rugam, am auzit glas, care spunea asa:" PENTRU CA, IESE DIN MINE, ACEA PUTERE AJUTATOARE, ACEA PUTERE,GRABNIC AJUTATOARE "!(si glasul dispare). Dragii mei, putere si dragoste sa va daruiasca,DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI, fiecaruia dintre voi. Cu pretuire, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu