marți, 29 ianuarie 2013

ALO ! CHINA ! ATAC INCHIS !

                                                        29 IANUARIE 2013 !                                                                          
                        Dupa amiaza, de 29 ian 2013, cand incercam sa ma odihnesc si brusc ,aud glas, care face un anunt:                    
                          "ALO ! CHINA ! ATAC INCHIS ! Dragii mei, nu stiu, ce vrea sa insemne acest anunt, dar cu siguranta, vom auzi de CHINA, care va avea legatura cu ANUNTUL, venit de SUS ! Putin mai tarziu, aud un glas, care spune asa:"  TU AI SA MERGI, ALATURI DE NOI ! TU AI SA MERGI CU NOI .!"(si glasul dispare).Ieri dimineata ma trezeste un glas, care spune ceva, referitor, la oamenii bolnavi. CITEZ:' TOTI BOLNAVII ,NU SUNT ,DECAT,  O MEGA-IMENSA , LA BUGETE IMENSE "!Asa sun considerati oamenii bolnavi, si banii la bugetul de sanatate, sunt extrem de putini, in comparatie, cu nr.persoanelor suferinde.  Si astazi dimineata, ma trezesc, auzindu-mi propriul glas, care se ruga asa:" IERTATE ! IERTATE, SA-MI FIE MIE, INTREBARILE MELE "! Dragii mei, iertat sa-mi fie mie, de v-am necajit cu scrisorile mele de suflet, si pentru suflet, caci, nu ma voi opri, deoarece, tare....mult ,mai avem...de primit si de citit CUVANT DIN CUVANTUL LUI DUMNEZEU. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu