marți, 22 ianuarie 2013

STITI CA LONDRA , NU E LONDRA ?

Nopate tarzie de mai, 2005, cand inca ma rugam. Si brusc, aud glas, care spune asa:" IN FIECARE ZI LA BUCURESTI !(si un alt glas, intreaba):"STITI CA , LONDRA ,NU E LONDRA ? (clipa in care vad scris, pe CERUL NOPTII, cu litere mari de LUMINA ALBA, asa:"  LONDRA ,DINTRE LONDON '! Zori de mai, cand ma trezeste un glas, care spune cu bucurie :" INIMA COPIILOR ! (clipa in care,ma vad pe mine, intinsa pe o pajiste verde, si in dreptul inimii mele, aveam ceva rosu intens, un dreptunghi, in care scria cu litere de aur, asa:" INIMA COPIILOR " (si o mana, aparuta din senin, ia acel dretunghi rosu intens, de pe inima mea, si-l tine drept, astfel incat, sa vad ca, scria in mijlocul lui..INIMA COPIILOR. Fireste, ca m-am bucurat nespus, vazand ca inima mea, este considerata acolo SUS, ca fiind, INIMA COPIILOR. Iubesc copii f mult, pentru ca, eu am crescut intr- casa, in care eram 9 frati, eu fiind a treia. Ca de fiecare data, cu dragoste si cu pretuire, Maria

Un comentariu:

  1. Doamne daca te-as fi cunoscut mai devreme,as fi inteles al cui copil sunt si cati parinti voi avea.

    Daniela

    RăspundețiȘtergere