luni, 28 ianuarie 2013

I .P .S . DANIEL, PATRIARHUL BISERICII ORTODOXE ,ROMANE !

14 AUGUST 2007 !  Este ,aproape de miezul noptii, si stau singura in camera mea si ma rog. Brusc, vad, de asta data, liber, adica, cu ochii deschisi,cum, in SFANTA ICOANA ,.de pe perete, apare ,UN FELINAR, din lemn, maro .In mijlocul, acestui felinar, IL vad, in carne si oase, viu, pe I.P.S. DANIEL, actualul PATRIARH, al ROMANIEI. ,pe atunci, MITROPOLIT AL MOLDOVEI ! Avea vesminte negre, si pe cap, tot ceva negru. I.P.S DANIEL, era ,foarte fericit, ma privea chiar, zambind ! Ii statea, foarte bine incadrat, in FELINARUL DIN LEMN, SEMN CA, DUMNEZEU A VOIT ASA, ca doar ,peste o luna de zile, mai precis, pe 12 sept.2007,a fost ales, PATRIARHUL BISERICII ORTODOXE ROMANE, fiind inscaunat, la 30 sept.2007 ! Fratilor, dupa cum vedeti, nimic nu este intamplator. BUNUL SI PREA MILOSTIVUL DUMNEZEU, din toti PREOTII din TARA, pe EL, I.P.S DANIEL, L-A pus ,la loc de cinste, in fruntea BISERICII ORTODOXE ROMANE. Ma rog la BUNUL DUMNEZEU si la MAICA DOMNULUI, ca tot despre ce eu scriu, sa-I fie descoperite, si IPS DANIEL, ca munca sufletului meu, sa fie, pastrata si peste ani si ani, ca INVATATURA , primita din CERUL SFANT ! Am incercat, sa ma fac auzita, la televiziunea TRINITAS, dandu-le adresa mea de Blog, dar, nimeni nu m-a bagat in seama. Probabil, ca nu a sosit momentul.Le-am spus, sa nu o mai caute , pe ELODIA, prin Manastiri, caci este moarta, si ,mie, mi-a aratat DUMNEZEU unde este, si daca vor lua legatura cu mine, le voi spune. Dar....de ce m-ar crede pe mine, o pacatoasa, cand, nici pe FIUL LUI DUMNEZEU, NU L-AU CREZUT, CEL FARA DE PACAT, SI L-AU BATJOCORIT SI RASTIGNIT.?! Cu dragoste, Maria

2 comentarii:

  1. Buna Maria!!! frumos este ce scri tu pentru noi de la DUMNEZEU!!!! pace si iubire pentru toti!!! te pup elena si rafael!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Din PORUNCA , de la DUMNEZEU, si din CUVANTUL LUI, nu de la mine, SCRIU TOATE ,CATE SCRIU. Ma bucur din suflet, ca imi mai dai cate un semn de viata. Te pup si te imbratisez, cu multa dragoste sufleteasca, si pe INGERASUL tau, RAFAEL, pentru care ma rog, sa creasca mare, sanatos, si sa CREADA IN DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI. Cu dragoste, Maria

    RăspundețiȘtergere