luni, 28 ianuarie 2013

SFINTELE USI IMPARATESTI ,DIN LUMINA CA DE SOARE, DIN CAMERA MEA!

12 AUG. 2007, dupa amiaza. Stateam in pat, cu ochii inchisi ,si incercam sa ma odihnesc ,putin. Astef, vad cu ochii inchisi, cum plafonul camerei mele, se transforma in CER de noapte albastra, si chiar in locul unde era plafonul, vad cu ochii inchisi fiind, vad SFINTELE (partea de sus) USI IMPARATESTI, ce straluceau ,mai ceva decat Soarele, in noaptea albastra, din camera mea. Intr-o clipa, SFINTELE USI, DIN LUMINA CA DE SOARE, SE INTORC CU VARFUL IN JOS, inspre mine, si cu deschizatura inspre CERUL ALBASTRU de noapte. Exact in mijlocul lor, asa cum erau, cu varful in jos, IL VAD, PE INSUSI DUMNEZEU, TATAL CEL CERESC, cu ambele MAINI, RIDICATE, SPRE CER, IN VESMINTE ,BLEU -ALBASTRE ,FOARTE STRALUCITOARE.  Acum vedeam, CERUL de noapte, in casa mea, sub plafonul ,care nu mai era, forma USILOR SFINTE IMPARATESTI, din LUMINA CA DE SOARE, si in mijlocul lor, pe DUMNEZEU TATAL CEL CERESC, CU MAINILE RIDICATE, ;A STAT O CLIPA, apoi, S-A indepartat usor, a urcat la CER, eu vazand totul, spre RASARIT ,a urcat, eu vazand totul, pana cand, A INTRAT IN CERUL SFANT! Dragii mei, la fiecare dintre noi, ni se pot intampla astfel de MINUNI, numai sa, avem CREDINTA neclintita in PREA SFANTA TREIME SI MAICA DOMNULUI, sa fim buni si milostivi, si sa iubim ,pe Aproapele nostru, precum ne iubim ,pe noi. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu